117 - Trening XC

d a n e    w y j a z d u 22.80 km 17.00 km teren 01:23 h Pr.śr.:16.48 km/h Pr.max:0.00 km/h Temperatura: HR max: (%) HR avg: (%) Podjazdy: m Kalorie: kcal Rower:Merida Matts Race Pro
Piątek, 23 maja 2014 | dodano: 23.05.2014

Wspólnie z Tomkiem i Łukaszem treningowe pętelki po trasie Hołda Race, w tempie na 3/4 możliwości.

Kondycja pozostawia wiele do życzenia ...

Kategoria Miasto, Mieszane, PC-991@2, W towarzystwie

| 20:25 sobota, 24 maja 2014 | linkuj Tomek ;)

No takie połączenie byłoby faktycznie ciekawe, ale jest nie wykonalne i musisz sam nad tym popracować, tak jak i ja pracowałem nad zjazdami ( a za pomoc w tym bardzo dziękuje ). Chętnie pomogę w górę :)
| 18:46 sobota, 24 maja 2014 | linkuj Czyżby zaś dubel był, obstawiam 4 kółko lub początek 5 ostatniego jeśli formuła ta sama, mi dane będzie na Skandii Kraków jechać na 60stkę, tak ustali ekipa wyjazdowa
MonsteR
| 17:33 sobota, 24 maja 2014 | linkuj Marcin - Progres na zjazdach jest :D co było widać nie było ani chwili zawahania na zjazdach a i przejazd był płynny :P
Jakby tak połączyć Twoją kondycję na podjazdach i moje umiejętności na zjazdach byłoby ciekawie :D
| 17:23 sobota, 24 maja 2014 | linkuj gizmo

Zawody traktuję, jako czystą formę sportowej rywalizacji i sprawdzenia samego siebie. O czołowych miejscach nawet nie myślę ; o tym mogłem myśleć kilka ( naście ) lat wstecz,

Zresztą trzeba było jechać z nami ostatnio, a zobaczyłbyś moje zupełnie inne oblicze ... Jeśli byś nadążył za nami :D Kombinuje sobie czasem, ale z dobrymi rezultatami dla siebie, które ujawniają się później.
| 16:47 sobota, 24 maja 2014 | linkuj Wrzuć coś na masę jeszcze, a na serio musisz klapki sobie odblokować by jechać, a nie myśleć jak.
Bez spokoju nie wygrasz wyścigu nigdy ani dobrego miejsca nie zajmiesz, po pierwsze psychika po drugie kondycja
| 09:16 sobota, 24 maja 2014 | linkuj gizmo

Sekcja techniczna opanowana.

Monster

No tempo wyścigowe to nie było, jeszcze można coś dorzucić na korbę :D
MonsteR
| 20:13 piątek, 23 maja 2014 | linkuj Hehe 3/4 powiadasz :D To ja chyba podziękuje :)
| 19:37 piątek, 23 maja 2014 | linkuj A i jeszcze jedna w okolicach Suszcu
| 19:36 piątek, 23 maja 2014 | linkuj Jak tam ten zjazd co krążyłeś ostatnio?
ps. Mam nowe hałdy, w Bieruniu no i na Łaziskach stare, ale jare

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa mpree