119 - Kto rano wstaje ...

d a n e    w y j a z d u 35.90 km 0.00 km teren 01:35 h Pr.śr.:22.67 km/h Pr.max:0.00 km/h Temperatura: HR max: (%) HR avg: (%) Podjazdy: m Kalorie: kcal Rower:Czarny
Poniedziałek, 26 maja 2014 | dodano: 26.05.2014

Ten przeważnie jest nie wyspany i ma coś do załatwienia. Nie inaczej było dzisiaj ; na szybko musiałem przygotować czarnego, aby czymś dojechać do pracy, w między czasie jeszcze zrobić zakupy i oddać koło do Twomarku.

Wstępnie koło ma być na jutro, ale serwis mile mnie zaskoczył i po trzech godzinach dzwoni telefon, że sprawa załatwiona. Posiłkuje się Sabiną, która odbiera sprawnie naprawione koło. W domu oględziny i szprycha wymieniona na taką samą ( DT Swiss Competition ), oraz nypel na DT, ale mosiężny.

Wieczorem szybkie składanie i jutro znowu biały w drodze :)

Kategoria Miasto

Marcin | 05:50 środa, 28 maja 2014 | linkuj Filip, tylko że tych kół nie składało DT Swiss ;)
Ja na swoje nie narzekam, może i tylne jest już delikatnie krzywe i trzeba będzie je po sezonie wycentrować, ale w tym przypadku, górskie kamcole i 28 szprych zrobiło swoje ;)
| 22:27 poniedziałek, 26 maja 2014 | linkuj Monster

Raczej pewnie ja nie dogonię połowy stawki ;)

gizmo

Mam taką nadzieję, że szybko serwisu nie zobaczy. I jakością, a nie "jakościom" :P
| 22:04 poniedziałek, 26 maja 2014 | linkuj Oby teraz już nie widziało serwisu, bo trochę DT Swiss w kulki poleciał z jakościom
MonsteR
| 21:29 poniedziałek, 26 maja 2014 | linkuj To super, że tak szybko udało się to załatwić :D To teraz w sobotę nikt Cię już nie dogoni na nowym kole :D

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa erzed