125 - Niedzielny rozjazd

d a n e    w y j a z d u 44.00 km 15.00 km teren h Pr.śr.: km/h Pr.max:0.00 km/h Temperatura: HR max: (%) HR avg: (%) Podjazdy: m Kalorie: kcal Rower:Merida Matts Race Pro
Niedziela, 1 czerwca 2014 | dodano: 03.06.2014

Początkowo z Pauliną i Marcinem dwie pętelki trasy wczorajszego wyścigu w Chorzowie. Objechane lajtowo, z momentami szkolenia ;)

Następnie do bazy, wymienić śrubkę w szaraku, którą posłałem w środku tygodnia do sąsiadów ... Uroki serwisowania na balkonie ; przejeździłem na zastępczej od Sabiny, ale i jej rower miał być dziś sprawny, więc już musiałem się za to zabrać.

Prawie punktualnie :P wyjeżdżamy i meldujemy się na Stargańcu, gdzie ekipa piknikowa montuje ognisko. Czas zleciał jak zawsze miło na pogawędkach i nie tylko ;) Powrót grubo po godzinie 22 :D

Czasu jazdy brak, zgubiłem po drodze licznik urwa mać :/

Kategoria Miasto, Mieszane, PC-991, W towarzystwie

Lapec
| 20:23 wtorek, 3 czerwca 2014 | linkuj i ten bajzel ogniskowy ktoś jednak umieścił :D
powodzenia z licznikiem ;/, z tego co kojarzę to Filip tam stare pedały zostawił
jeszcze ze 2 zloty i ktoś rower złoży ...
MonsteR
| 20:20 wtorek, 3 czerwca 2014 | linkuj Znam uroki serwisowania na balkonie - też nie raz latałem po części - ale ja daleko nie mam :D.
Gocha | 18:36 wtorek, 3 czerwca 2014 | linkuj To trzymam kciuki żeby sie znalazł:)
sabcia
| 18:21 wtorek, 3 czerwca 2014 | linkuj Zawsze jest opcja : nowy :P
| 18:16 wtorek, 3 czerwca 2014 | linkuj I ogólnie, to podziękował za towarzystwo ;]
| 18:15 wtorek, 3 czerwca 2014 | linkuj Jest taka opcja, że właśnie tam leży ;)
sabcia
| 18:05 wtorek, 3 czerwca 2014 | linkuj Gocha - Pojedzie jutro szukać.. może znajdzie :P

Powodzenia. :]
Gocha | 18:02 wtorek, 3 czerwca 2014 | linkuj Moze w piachu na stargolu zostal ?

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa zogad