135 - Merida upgrade kit

d a n e    w y j a z d u 37.00 km 0.00 km teren 01:30 h Pr.śr.:24.67 km/h Pr.max:41.00 km/h Temperatura: HR max: (%) HR avg: (%) Podjazdy: m Kalorie: 675 kcal Rower:Merida Matts Race Pro
Wtorek, 10 czerwca 2014 | dodano: 11.06.2014

Gdy ostatnio wsadziłem Race Pro na wagę, ukazało mi się lekko ponad 12kg. Jakoś tak od tego czasu, nie daje mi to spokoju ;)

A, że tanim kosztem będzie można zejść poniżej liczby 12, to się powoli za to zabrałem. Do wymiany chwyty, co da jakieś 70g zysku, oraz tarcza hamulcowa ; zamiast 160'tki, będzie 180, ale lżejsza o 16g ;] i poprawi się siła hamowania, której trochę mi brakuje.

Kilometry oczywiście służbowe ... Cho - Kato - Sosnowiec - Czeladź i odwrotnie.

Kategoria Miasto, PC-991@2

| 20:33 środa, 11 czerwca 2014 | linkuj noibasta

Tarcza wygląda jak przecinak, ale na całe szczęście ma nie działać jak Dartmoor Nano ...

Lapec

No mam nadzieję, że w kolejnym wyścigu będzie jakieś sensowne miejsce. Chociaż patrząc na dzisiejsze HR, to ciemno widzę ścig w niedzielę.
| 20:20 środa, 11 czerwca 2014 | linkuj ino dobrze przykręć :))
nie no żart nie na miejscu, fajnie że dążysz do celu, oby co maratono-wyścig lepszy top był kręcony :))
noibasta
| 19:41 środa, 11 czerwca 2014 | linkuj tarcza ma "zabójczy" wygląd jak shuriken jakiś ;)

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa ciest