152 - Mogę łamać, urywać ...

d a n e    w y j a z d u 37.10 km 2.00 km teren 01:32 h Pr.śr.:24.20 km/h Pr.max:45.80 km/h Temperatura: HR max: (%) HR avg: (%) Podjazdy: m Kalorie: 664 kcal Rower:Merida Matts Race Pro
Niedziela, 6 lipca 2014 | dodano: 06.07.2014

Teraz to połamane szprychy, urwane nyple mi nie straszne :)

Komplet nowych nypli DT, oraz kilkadziesiąt nowiutkich szprych DT sobie leżą i czekają, aż przyjdzie ich czas ( oby nie nadszedł ).

Jakby ktoś potrzebował szprychę na serwis, to pisać, może znajdzie się odpowiednia długość. Większość to standard, pasujący do kół 26".

Kategoria Miasto, Mieszane, PC-991

| 21:05 wtorek, 8 lipca 2014 | linkuj gizmo

Kto wie ... Przydałaby się.

Krzychu

No fakt, strzelił mi nypel, a nie szprycha, ale zapas lepiej mieć ;)

djk

Swego czasu obsługiwaliśmy Merida Polska, która jest dystrybutorem DT. Pewne zapasy zostały, a jedyny rowerzysta z prawdziwego zdarzenia w firmie to ja, więc całość trafiła do mnie.
djk71
| 18:19 wtorek, 8 lipca 2014 | linkuj Wyprzedaż była?
Krzychu22
| 08:57 poniedziałek, 7 lipca 2014 | linkuj Szprychy DT nie pękają:D wiec szybko ich się nie pozbędziesz.
| 04:29 poniedziałek, 7 lipca 2014 | linkuj Nie zdziwię się jak zobaczę u cb centrownicę niedługo

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa losie