157 - DPD

d a n e    w y j a z d u 37.00 km 2.00 km teren 01:40 h Pr.śr.:22.20 km/h Pr.max:41.00 km/h Temperatura: HR max: (%) HR avg: (%) Podjazdy: m Kalorie: kcal Rower:Accent El Norte
Środa, 16 lipca 2014 | dodano: 17.07.2014

Służbowe km ...

I dla Łukasza, w kwestii Motorex.

Dotychczas używałem dwa razy smaru na suche i jest ok, bo nie brudzi napędu, ale starcza dla mnie na jakieś 4-5 dni jazdy i później napęd zaczyna być mocno słyszalny. Wada to nakładanie, bo potrafi kapnąć byle gdzie.

Raz posmarowałem Motorex'em na mokre i napęd pracuje cicho, ale odnoszę wrażenie, że napęd mniej ubrudzony, niż po smarze marki Zefal, natomiast bardziej, niż po zielonym Finish Line. Nie jest zły.

Kategoria Miasto, Mieszane, PC-991@2

Marcin | 20:44 piątek, 18 lipca 2014 | linkuj Rohloff jest genialny, napęd nie piszczy i nie słychać go nawet bardzo długo, dozuje się łatwo. Co do łapania syfu, to coś za coś, aczkolwiek nie ma tragedii ;)
gello1
| 20:11 czwartek, 17 lipca 2014 | linkuj ja tam wolę squirt lube
| 20:01 czwartek, 17 lipca 2014 | linkuj Aktualnie, to ja mam zapas na kolejny rok ... Zmieniać nie będę, te co mam mi pasują. Rolhoff będzie kolejny na test.
| 19:53 czwartek, 17 lipca 2014 | linkuj ps. Na Wandy w Chorzowie jest sklep rowerowy gdzie można taniej kupować smar do łańcucha, ponoć prosto z beczki leje i jest połowę taniej tam! Tak mi Grzegorz wspominał, będę w Chorzowie to odwiedzę owy sklep, bo ma tam rzut beretem czyli 200m jak jestem w Cho
| 19:51 czwartek, 17 lipca 2014 | linkuj Rolhoff, tak go zachwalają, a jeszcze bardziej syf łapie niż FL Wet

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa niema