171 - MTB Istebna

d a n e    w y j a z d u 74.10 km 40.00 km teren 05:36 h Pr.śr.:13.23 km/h Pr.max:65.40 km/h Temperatura: HR max: (%) HR avg: (%) Podjazdy:1650 m Kalorie: 1059 kcal Rower:Accent El Norte
Niedziela, 3 sierpnia 2014 | dodano: 04.08.2014

Niedzielny, dość spontaniczny w moim wykonaniu wypad w góry. Daniel zaproponował objazd trasy maratonu w Istebnej po śladzie ;) Ślad był, zwiedzanie także, męczące podjazdy i szybkie zjazdy. Trasa do łatwych nie należy, wykończyła mnie dość konkretnie, a mocna ekipa po części motywowała, aby nie powiedzieć "pierdolę dalej nie jadę".

I tak z ciekawostek ... Całość objechana na zestawie RK 2.0. Pierwszy i ostatni raz na tych oponach w góry. A komplet Smart Sam i misiek Country Trail wisiały na haku.

Kategoria Góry, Miasto, PC-991@2, W towarzystwie

| 09:10 wtorek, 5 sierpnia 2014 | linkuj Nie popełniłem specjalnie błędu, jakim był wyjazd na RK. Zwyczajnie za późno się zabrałem za organizację wyjazdu i około godziny 23 w piątek, już nie chciało mi się opon zmieniać, ale później tego bardzo żałowałem.
speed565
| 07:47 wtorek, 5 sierpnia 2014 | linkuj Bardzo fajny wyjazd wam się udał. Ten sklep to chyba już kultowy jest. Praktycznie każda wycieczka rowerowa tam się zatrzymuje. Powinni robić promocje na banany, a nie Żubry :P
Za to całkiem nie rozumiem co Cię tknęło, żeby jechać na Race Kingach. Nawet nie chodzi o bieżnik. RK 2.2 Protecion rozciąłem dwa razy na hałdach.

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa iesci