Finał

d a n e    w y j a z d u 0.00 km 0.00 km teren h Pr.śr.: km/h Pr.max:0.00 km/h Temperatura: HR max: (%) HR avg: (%) Podjazdy: m Kalorie: kcal Rower:Accent El Norte
Środa, 31 grudnia 2014 | dodano: 31.12.2014

Dawno, dawno temu dodałem tutaj ostatni wpis. Spowodowane to było tym, że nie chciało mi się codziennie wpisywać DPD, a ciekawszych wyjazdów było, co kot napłakał.

Przy ostatnim wpisie licznik km @ bs, wskazywał przejechanych 6122km, a w późniejszym czasie dołożyłem do tego jeszcze 1170 kilometrów. Tym samym rok kończę z przejechanymi 7292 kilometrami, co poprawia mój dotychczasowy wynik.

Rok ogólnie rowerowo udany, a następny oby tylko był lepszy, czego wszystkim serdecznie życzę :)

Kategoria Inne

andrzejekgrande
| 18:20 poniedziałek, 10 sierpnia 2015 | linkuj Tak wlasnie myslalem ale 28 kroi mi sie fajna trasa do Brennej i zostaje tam na pare dni troche odsapnac od tych 2 etatow
| 21:52 środa, 5 sierpnia 2015 | linkuj Pomimo tego, że mam 10 minut, to i tak jeżdżę na rowerze. A to prosto do celu, a to na około, aby się nie nudzić. Oczywiście oprócz DPD jeżdżę coś innego, ale to już głównie "wpisuję" w formie fotek na FB.

Wypociny ... Lubię, gdy ktoś napisze coś więcej o dalszym wypadzie, niż wstawi same zdjęcia z dystansem ;)
andrzejekgrande
| 01:03 środa, 5 sierpnia 2015 | linkuj Wypociny a co mas zna mysli ? . W sumie jak bym mial 10 minut z tak zwanego buta to tez bym nie jezdzil
| 10:04 sobota, 11 lipca 2015 | linkuj Andrzej, ja to rozumie. Ale dla mnie takie wpisy sensu nie mają ; dla mnie, bo mam do pracy na nogach 10 minut :) Miło czytać Twoje wypociny z dalszych wypadów Andrzej ;)
andrzejekgrande
| 16:33 poniedziałek, 1 czerwca 2015 | linkuj Siemka Marcinie tak wogole to dziki ze cciales mi odstapic pedaly ale co do DPD wiecie panowie mi tylko zostaje DPD bo raz poprostu nie mam czasu na wieksze trasy a spowodoane to jest tym ze robie na dwa etety fakt ze dwie moze trzy trasy sie uda ale watpie w to ze cos wiecej dlatego u mnie na BS jest tylko przewaznie DPD
| 14:47 niedziela, 25 stycznia 2015 | linkuj Marcinie, trasa Czantoria-Kubalonka, to w moim tegorocznym kalendarzu właśnie rozpoczęcie sezonu górskiego ; inaczej być nie może, bo to klasyk.

Ja także mam nadzieję na większą ilość górskich wyjazdów z tak zacną ekipą, jaką tworzymy :)
Marcin | 21:09 sobota, 17 stycznia 2015 | linkuj Marcin, byle do marca/kwietnia. Trzeba wprowadzić taką tradycję, że górski sezon rozpoczynamy od trasy Czantoria-Kubalonka. Jechałem tam 2 razy na Krossie i jestem cholernie ciekaw porównania z większym kołem ;)

PS: I mam nadzieję, że w tym roku więcej razem pojeździmy po górach :)
Gocha | 17:28 środa, 7 stycznia 2015 | linkuj Jeeeee a uważasz że wypady pikników nie są interesujące ? <foch>
A tak serio Devilku to każdy z nas ma juz swoje życie ,prace i swoje sprawy. Czasem ciężko znaleźć czas na cokolwiek. Dawna ekipa się rozpadła,wątpię że spotkamy sie jeszcze w starym składzie....ale ważne aby każdy robił to co lubi i do niczego sie nie zmuszał ,bo przecież o to chodzi w zyciu- :)
| 16:26 wtorek, 6 stycznia 2015 | linkuj Gosia ;)

Powiedzmy, że nie na wszystkie miałem czas, a gdy już czas był, to wolałem coś bardziej interesującego :P Co do wypadów piknikowych ... na to trzeba mieć dzień :)
Gocha | 13:03 niedziela, 4 stycznia 2015 | linkuj Oooooo Marcin sie rozpisał;)
Ty tam nie narzekaj na brak ciekawych wyjazdów, boście dali z Sabina noge do Chorzowa i ślad po was zaginął...a tyle fajnych on tourow było:P
Ale spoko 2 miechy zimy jeszcze :)
| 15:33 środa, 31 grudnia 2014 | linkuj Widać doszedłeś do tego samego wniosku, że nie ma po co wpisywać DPD do BS jak nudne to jak flaki z olejem. Powodzenia na szlaku i oby coś szło pokręcić wspólnie w większym gronie

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa kjakw