Po mieście i lesie

d a n e    w y j a z d u 44.50 km 15.00 km teren 02:17 h Pr.śr.:19.49 km/h Pr.max:0.00 km/h Temperatura: HR max: (%) HR avg: (%) Podjazdy: m Kalorie: kcal Rower:Rocky Mountain Element
Niedziela, 15 maja 2016 | dodano: 16.05.2016

Niedziela zapowiadała się leniwie, z wyjątkiem porannego serwisu sterów u Marcina, który jednak dał się namówić na spokojne plątanie się po okolicznych zakamarkach w godzinach popołudniowych.
Przed samym wyjściem u siebie jeszcze modyfikuję ułożenie przewodów, bo przy każdym ugięciu zawieszenia dzwoniły mi odpowiednio pancerz zmieniarki i przewód hamulca ; dźwięk doprowadzający do szału.

Chorzów Batory - Kochłowice - Panewniki - Zarzecze - Podlesie - Kostuchna - Piotrowice - Brynów - Batory ( tak w skrócie ).

Wyjazd ofc na plus, tylko pogoda by się lepsza przydała. Wieczorową porą to już kolegę z kurtki oskubałem :)

Kategoria Mieszane, W towarzystwie

speed565
| 13:48 wtorek, 17 maja 2016 | linkuj Dawno na tej hałdzie w Katowicach nie byłem. Musze się tam znowu wkrótce wybrać.
Lapec
| 19:28 poniedziałek, 16 maja 2016 | linkuj Bez kurtki na + również ... wiesz jak szybko z garażu do domu przyleciałem :D
Dzięki za ogół ;]

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa kukie