Miałem pecha :D

d a n e    w y j a z d u 0.00 km 0.00 km teren h Pr.śr.: km/h Pr.max:0.00 km/h Temperatura: HR max: (%) HR avg: (%) Podjazdy: m Kalorie: kcal Rower:Who knows
Niedziela, 12 maja 2019 | dodano: 12.05.2019

Tytuł dość znany osobom w temacie. Dla innych, znaczy to po prostu, że masz nie ruszać, jeśli coś działa, lub udaje, że tak jest :)

Tak też właśnie było z Who Knows, jeździ i nie ruszaj, no ale ...
Wróciłem po nocce, pogoda się zajebista robiła, więc szybko ogarnę i myk na koło. Pojechane ...

Pierwszy zonk, którego się spodziewałem, koła które miałem w zapasie nie pasują w haki, bo są "na czasie", a wideł + rama nie. Spoko, to się ogarnie, stal przyjmie wszystko :D

Drugi zonk, pożenienie kasety z starszym bębenkiem. No pasuje i fajnie, ale lata tak z 0,5cm na boki, bo bębenek owszem Shimano, ale stary typ. Trochę szukania po necie, kombinowania i siadło, jak miało dzięki starej dętce.

Docięte na wymiar bębenka i ok ;)
I już prawie byłem na końcu, gdy się okazało, że za duża piasta 130mm, ma luz po skręceniu na widłach 126mm ... Urwa mać, jakim cudem ? Można, jak widać owszem, że tak. Pierdonąłem tym wszystkim w kąt, bo nie miałem już siły do tego złomu i poszedłem spać.

Nowy dzień, nowe możliwości ;)
Kombinowania z kołem dalszy ciąg, bez skutku. Potrzebowałem dystans pomiędzy oś koła, a koniec haka. Nic tam nie pasowało, aż ...

Spasowało ogniwo z łańcucha, co by nie było to na nawet z XT 10s :D ( który skróciłem za bardzo przy robieniu 1 x 10 @mtb )
Koło się nie cofa, ogniwo siedzi sztywno.

Pozostało wyregulować to "cudo" i można coś tam pomykać.

| 17:17 piątek, 24 maja 2019 | linkuj Troll ; nie jedno moje dzieło przetrwało do dzisiaj. Z opisywanym Panem pewnie moglibyśmy sobie rękę podać ;)

Lapec ; no niestety ale napędu nie zrobiłem na org. częściach, więc już od klasyka odstaje. Coś żółtego, hmm Tatra w sakwie :D

Mors ; najprostsze rozwiązania są najlepsze, co doskonale obrazuje Twój Huragan i Krosiwo ;)
mors
| 04:01 sobota, 18 maja 2019 | linkuj Wyższa szkoła druciarstwa. ;) Ciekawe to było. ;]
Lapec
| 21:29 niedziela, 12 maja 2019 | linkuj Teraz ino żółte tablice rejestracyjne do niego i heeeja :D
Trollking
| 20:36 niedziela, 12 maja 2019 | linkuj Hehe, myślę, że pan Frankenstein by się mógł od Ciebie uczyć :)

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa sciuz