Po pracy hop :)

d a n e    w y j a z d u 61.60 km 0.00 km teren 03:07 h Pr.śr.:19.76 km/h Pr.max:0.00 km/h Temperatura: HR max: (%) HR avg: (%) Podjazdy:395 m Kalorie: kcal Rower:Who knows
Sobota, 25 maja 2019 | dodano: 26.05.2019

Sobota, fajna pogoda i co by tu ? No jak to co, do pracy na 6 :/ Ale już od razu rowerem, z planem w głowie na popołudniowe szosowanie w okolicach.

Opisywać w sumie nie ma co, ot ubzdurałem sobie Mikołów, Tychy i okoliczne wiochy szosowo i tak też zrobiłem. Drogi znajome, no może po części ;) Ale ogarnięte wszystko bez patrzenia w nawigację. Stan asfaltu u nas jednak pozostawia wiele do życzenia i chłopakom śmigającym treningi szosowe, mogę pozazdrościć cierpliwości/wyrozumiałości.

Sobie natomiast mogę życzyć kondycji z ubiegłych lat ...

Chorzów - Panewniki - Zarzecze - Podlesie - Mikołów - Wyry - Kobiór - Tychy - Czułów - Kostuchna - Podlesie - Piotrowice, ostatni przystanek to zjazd na koniec remontu u Marcina. Porobione, można było zasnąć w ciągu trzech sekund po godzinie 3 w nocy :P

Kategoria Miasto

Trollking
| 21:01 poniedziałek, 27 maja 2019 | linkuj Tym bardziej witam w kubie - skromnie powiem, że od kiedy jestem na BS, ten portal uzyskał chyba największego nienawistnika śmieszek w historii :)
| 18:46 poniedziałek, 27 maja 2019 | linkuj Nigdy nie byłem zwolennikiem ścieżek rowerowych, bo u nas one tylko przypominają te z prawdziwego zdarzenia. Teraz dodatkowo mi nie pasują, z uwagi na typ roweru ;)

Lapec ; przecież miało być tylko jedno na pół i spać :P
Lapec
| 12:38 poniedziałek, 27 maja 2019 | linkuj Ja się cieszę że do łóżka doszedłem, później już zaśniecie w 0,3s :D
Trollking
| 20:02 niedziela, 26 maja 2019 | linkuj Witam w gronie ddr-kowo świadomych. Teraz nienawiść do nich będzie tylko wzrastać, gwarantuję :)

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa tynie