Remontu koniec

d a n e    w y j a z d u 12.50 km 0.00 km teren 00:32 h Pr.śr.:23.44 km/h Pr.max:0.00 km/h Temperatura: HR max: (%) HR avg: (%) Podjazdy: 81 m Kalorie: kcal Rower:Who knows
Niedziela, 26 maja 2019 | dodano: 26.05.2019

Nastała wielka chwila, moment, który długo był przez nas wyczekiwany. Zakończyliśmy remont u Marcina Jupiii :D Po prawie dwóch miesiącach, gdzie ponoć starczyło odmalować i będzie ok. Wczoraj zjazd z trasy, montowanie półek, klamek, ostatnie szlify i właściciel tylko posprzątać musi ;)

Dzisiaj powrót z Piotrowic w godzinach normalnych, więc można było zahaczyć jeszcze o Rybaczówkę i przez Kochłowice do domu na zasłużony odpoczynek.

Kategoria Miasto

Lapec
| 11:57 wtorek, 28 maja 2019 | linkuj Najlepiej w niehandlową niedziele na Paprotki :D
| 18:44 poniedziałek, 27 maja 2019 | linkuj Trochę zeszło w czasie, ale za to ile wspomnień z tego okresu pozostanie :) No i teraz będziemy już tylko mogli skupić się na planowaniu dalekich wyjazdów :D
Lapec
| 12:40 poniedziałek, 27 maja 2019 | linkuj Nie trzeba było ruszać tapety :D Później ino parę razy mieliśmy pecha i tak jakoś wyszło :D Właściciel sprząta i kwiatki przesadza heh
Trollking
| 20:07 niedziela, 26 maja 2019 | linkuj Dwa miesiące? Nieźle, podziwiam wytrwałość :) Ja już po dwóch dniach remontu stwierdzam, że przecież niezamalowany gips wygląda w sumie całkiem uroczo... :)

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa losie