Towarzyska niedziela z psikusem

d a n e    w y j a z d u 61.40 km 8.00 km teren 03:14 h Pr.śr.:18.99 km/h Pr.max:51.50 km/h Temperatura: HR max: (%) HR avg: (%) Podjazdy:432 m Kalorie: kcal Rower:Who knows
Niedziela, 2 czerwca 2019 | dodano: 03.06.2019

Bez planu, namysłu, ot przed siebie z Gosią i Marcinem, modyfikując trasę po drodze. Miała być Łysina w Bieruniu, skończyło się tuż obok, bo górki widziane po drodze nas urzekły.

Trasa nic specjalnego, opisywał już Marcin. Ja dodam tylko od siebie, że powyższy sprzęt przeciągnąłem także po odcinkach gruntowych ;) Przejechać się da, ale aby to miało coś wspólnego z komfortem ...

Dochodząc do psikusa, który mam nadzieję więcej się nie pojawi. Dojechaliśmy na Murcki i ktoś nagle wyciągnął wtyczkę z prądu i dodatkowo zaczął gasić światło :/

Doczłapałem do centrum, usiadłem na schodach i zamknęły mi się oczy, raz, drugi, trzeci. Ekipa już była na miejscu docelowym, a ja nie potrafiłem ustać na nogach. Po chyba 30 minutach ( nie wiem dokładnie ), wsiadłem na rower i "pojechałem". Na całe szczęście mocno boczną drogą, bo na trzeźwo jechałem całą szerokością drogi, uważając aby przypadkiem nie skończyć w rowie.
U Gosi już rozsiadłem się w fotelu, zjadłem i dojście do siebie zajęło mi tylko prawie 4 godziny w 3/4 przespane. Co się stało nie wiem, ale oby się nie powtórzyło nigdy, a tym bardziej, gdy będę sam.

Dzięki Gocha i Marcin :)

Trollking
| 12:48 wtorek, 4 czerwca 2019 | linkuj Dlatego właśnie nie łączę alko, nawet takiego jak tutaj, minimalnego, z rowerowaniem. Łeb mam mocny, ale czasem potrafi zaskoczyć in minus :)

Dobrze, że udało się wrócić i oby taka sytuacja już faktycznie się nie powtórzyła :)
| 10:19 wtorek, 4 czerwca 2019 | linkuj Myśl nasuwa się tylko jedna - za dużo źle, za mało jeszcze gorzej :P
Lapec
| 06:11 wtorek, 4 czerwca 2019 | linkuj I to wszystko po jednym piwie wypitym dużo wcześniej. Policja jakby Cię złapała i porobiła testy alko/narko by wszystkie mierniki wymieniła XDDD. Wiosek - sama woda nie nawadnia ;)

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa wczyc