After work

d a n e    w y j a z d u 28.00 km 1.00 km teren 01:23 h Pr.śr.:20.24 km/h Pr.max:36.00 km/h Temperatura: HR max: (%) HR avg: (%) Podjazdy:189 m Kalorie: kcal Rower:Who knows
Środa, 12 czerwca 2019 | dodano: 12.06.2019

Dzisiaj już coś więcej można napisać ; na powitanie to dzięki Błażej, za odzyskanie konta. Format poszedł, hasło zapomniane, mail także ... Blase pomógł :)

Po pracy hop w upale na Rybaczówkę, dalej Panewniki, Kokociniec, Ligota, Piotrowice do Marcina. Chwila na pogaduchy i zjazd do bazy. W miarę szybkie rozmontowanie Who Knows i gdzieś 1kg lżejszy będzie ;)

Lapec
| 21:55 czwartek, 13 czerwca 2019 | linkuj Albo pójść na nasyp - tam pociągi nie jeżdżą :D
| 17:30 czwartek, 13 czerwca 2019 | linkuj Lapec ; garaż miał swój klimat, zawsze kiedyś możemy postać pod drzwiami ;)

Troll ; tak dokładnie. Miałem zapamiętane dane logowania, ale na kompie, a nie w głowie :P Trzy dni kombinowania, ale dopiero Blase pomógł.
Trollking
| 21:24 środa, 12 czerwca 2019 | linkuj Rozumiem, że chodziło o konto na BS, które zostało zrezurekcjonowane? :)
Lapec
| 20:00 środa, 12 czerwca 2019 | linkuj Dziwnie to wygląda - Piotrowice do Marcina heh. Dziś byłem na garażu i sentymentalnie się mi zrobiło :D

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa anico