Serwis, testy i znowu serwis ;)

d a n e    w y j a z d u 48.41 km 18.00 km teren 02:22 h Pr.śr.:20.45 km/h Pr.max:42.00 km/h Temperatura:19.0 HR max: (%) HR avg: (%) Podjazdy: m Kalorie: kcal Rower:Scott Apache '98
Środa, 1 września 2010 | dodano: 01.09.2010

Kilka dni bez krecenia, z powodu tragicznej pogody, nastepnie tylnie kolo calkowicie odmowilo posluszenstwa ; na szczescie na czas dojechalo nastepne. W miedzy czasie zaopatrzylem sie w odpowiednie ubranka na pogode jaka obecnie mamy : kurta bTwin przeciwdeszczowa, rekawiczki tej samej firmy i znalazlem spodnie przeciwdeszczowe w sklepie z art. do turystyki gorskiej.

Inne zajecia mnie pochlanialy, ale dzisiaj zebralem sie i pogrzebalem, przy rowerku. Zmiana kola, smarowanie i czyszczenie napedu, oraz innych czesci. Operacja zakonczona sukcesem, wiec czas sprawdzic nowe ciuszki.

Katowice Dabrowka Mala - Dolina Trzech Stawow - lasy panewnickie - Mikolow PKP - Zarzecze - Podlesie - Kostuchna - Piotrowice - Brynow - Dolina Trzech Stawow - Dabrowka Mala.

Mialo byc szybko i wylacznie dla testu, a zakonczylo sie na 48 z kawalkiem i calym rowerem do ponownego czyszczenia ;)

Ciuszki spisaly sie ok, ale juz wiem, ze pod kurtke przeciwdeszczowa nie ma co zakladac za wiele, pomimo tego, ze zakupiona bTwin ma otwory wentylacyjne.

Na koniec mialem jeszcze niespodzianke w postaci zalanego wyjazdu z Doliny 3 ... w kierunku Zawodzia : efekt taki, ze przejechalem, ale w jednym miejscu byla dziura, w ktora pieknie wpadlem i buty do suszenia ;)

Wycieczka bardzo udana i bezcenna mina syna po powrocie do domu. Moja byla podobna, gdy spojrzalem w lustro.

Kategoria Mieszane

| 21:38 środa, 1 września 2010 | linkuj Temp na oko wpisana ;) Blok w remoncie i termo mi urwali z okna ; zimno mi nie bylo, wiec gdzies pomiedzy 17-19C bylo, na oko. Moze i faktycznie zawyzylem temp. Czasami bylo ciezko, bo bez hebli po lesie, czy podjazd z Podlesia na Kostuchne ; niby nic, ale pod obecny wiatr, to juz bylo cos.

Dobra sprawdzilem prognoze i faktycznie przesadzilem z temp. Dzieki, za naprowadzenie.
Dynio
| 21:27 środa, 1 września 2010 | linkuj W taką pogodę jak dziś dystansik budzący szacunek.Tylko gdzie miałeś 19*C skoro u mnie a to nie daleko temperatura nie przekroczyła 12* ?
Mina syna rewelacyjna,dzieci to potrafią wyrazić opinie bez słów ;)

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa asoku