Wieczorne pociskanie

d a n e    w y j a z d u 40.70 km 3.00 km teren 01:44 h Pr.śr.:23.48 km/h Pr.max:43.00 km/h Temperatura:16.0 HR max: (%) HR avg: (%) Podjazdy: m Kalorie: kcal Rower:Scott Apache '98
Wtorek, 14 września 2010 | dodano: 14.09.2010

Praca troche dnia mi dzisiaj zajela, potem zrobic obiadek, a po nim jakos mi sie nie chcialo krecic, zreszta kolano jakos strzelalo dziwnie. Okolo godziny 18 jednak sie przelamalem i wyszlo z tego takie cos :

Katowice Dabrowka Mala - Dolina Trzech Stawow - Park Kosciuszki - Centrum - Chorzow WPKiW - Bytkow - Welnowiec - Bogucice - Dabrowka Mala.

Krotko, w lekkim deszczu, ale jak na mnie calkiem szybko i to mi sie podobalo ;)

Kategoria Mieszane

| 20:59 wtorek, 14 września 2010 | linkuj Wszystko sie da jak sie chce i troche pozmienia ;)
Anonimowy tchórz | 19:13 wtorek, 14 września 2010 | linkuj nie wiedzialem ze mozna wyciagac na tym sprzecie takie astronomiczne predkosci, bede musial kiedys z jakiejs wiekszej gorki sprubowac :)

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa erzed