Świętujemy ;) 1000 Km przez Przeczyce

d a n e    w y j a z d u 80.30 km 0.00 km teren 03:21 h Pr.śr.:23.97 km/h Pr.max:49.00 km/h Temperatura:14.5 HR max: (%) HR avg: (%) Podjazdy: m Kalorie: kcal Rower:Scott Apache '98
Sobota, 18 września 2010 | dodano: 18.09.2010

Udokumentowalem swoj pierwszy 1000 Km @ BS ;) Ciekawe ile wpadlo bez opisywania, przez wczesniejsze lata jazdy ?

Wycieczka do :

Przeczyc byla ukoronowaniem tego dystansu. Wybralem sie dosc pozno, o godzinie pozniej niz planowalem i tym samym tempo wyszlo mi dosc spore jak na jazde z oponami 26 x 2.1. Przed wyjazdem dobilem troche powietrza w tyle, zabralem dwie detki, klucze + kurtke. Poczatkowo calkiem cieplo i jechalem w koszulce z krotkim rekawem, stopniowo robilo sie chlodniej jadac przez wioski i kurtka sie przydala.

Droga "tam" szla calkiem sprawnie, pomimo sredniego oznakowania ; nie bylo paru drogowskazow i pojechalem troche na okolo, ale zle nie bylo. Na trasie minialem szosowca i dwoch bikerow na mtb, ktorzy chyba juz mieli troche Km w nogach, poniewaz ich tempo nie bylo za szybkie. Wymiana pozdrowien i smigamy dalej.
2 x banan i batonik Mars to zakupy w okolicznym sklepie, ktore spozylem nad woda.

Tam spedzilem chwile i pojechalem dalej droga na Tarnowskie Gory, mialem opcje odbicia na Bedzin, ale nie skorzystalem ; pozniej troche mi bylo szkoda. Droga sie ciagla, asfalt w fatalnym stanie i tak dojechalem do Swierklanca, na rozjezdzie chwila zastanowienia gdzie jechac ; Tarnowskie Gory, czy Piekary Slaskie ?

Wybralem Piekary Slaskie, poniewaz znowu odezwalo sie sciegno w lewej nodze :( Przez to miasto jechalem pierwszy raz i powiem, ze troche mnie zmeczylo, kryzys tam byl, ciagle jakos tak gora - dol i tak dojechalem na Dabrowke Wielka, dalej juz jakos polecialo, ale przez Michalkowice siedzac nie dalo sie jechac ( stan drogi :/ )

Tym samym swoj pierwszy tysiac uznaje za zamkniety :D A zarys trasy to :

Katowice Dabrowka Mala - Sosnowiec - Bedzin - Sarnow - Malinowice - Dabie - Toporowice - Przeczyce - Mierzecice - Celiny - Tapkowice - Niezdara - Swierklaniec - Kozlowa Gora - Piekary Slaskie - Dabrowka Wielka - Siemianowice Slaskie - Dabrowka Mala.