Katosy, lasek i scig z 109'tka :)

d a n e    w y j a z d u 31.90 km 3.00 km teren 01:22 h Pr.śr.:23.34 km/h Pr.max:45.00 km/h Temperatura:17.0 HR max: (%) HR avg: (%) Podjazdy: m Kalorie: kcal Rower:Scott Apache '98
Sobota, 25 września 2010 | dodano: 25.09.2010

Dzien spedzony na pisaniu recenzji, poniewaz oprocz krecenia pracuje sobie gdzies tam, mniejsza o to gdzie ;], i zajmuje sie recenzowaniem sprzetu komputerowego dla pewnego polskiego vortalu. Zalegla praca odrobiona, czasu malo zostalo, ale wyskoczylem na rowerek. Z Dabrowki Malej na 3 Stawy i mialem zamiar kierowac sie na Park Kosciuszki, ale przez las pojechalem do Rybaczowki. Dalej Giszowiec, Nikiszowiec i tu spotykam autobus jadacy w moim kierunku ; cos mnie wzielo i tym samym scig do Dabrowki Malej, kto pierwszy ten lepszy ;) Udalo sie dojechac na osiedle jakies 15s przed busem, ale przyznam sie, ze raz oszukiwalem bo zjechalem na chodnik zamiast stac na czerwonym ...

Srednia bylaby lepsza, ale lasek i lekko slabe baterie mialy na nia wplyw. Po drodze na lesnej sciezce, w totalnej ciemnosci mknie biker bez swiatel.

Kategoria Mieszane

barbisoft
| 09:44 piątek, 1 października 2010 | linkuj Nie chodzi mi o to ze gonisz za busem ale widzialem debila co jechal 50 na godzine zaraz za tylem bus by przychamowal to koles ma koniec zabawy :)
| 21:25 czwartek, 30 września 2010 | linkuj Wiekszy bus, normalny bus, czy tam truck to fajne pole do pogonienia na znanej trasie ; sam czasami latalem za busem w kierunku centrum, jak i od piotrowic ( famur ) na mikolow. Grunt to znac trase jazdy i nie w godzinach szczytu, bo rozne cuda sie dzieja.
barbisoft
| 16:22 wtorek, 28 września 2010 | linkuj Ja swego czasu widzialem wariata co jechal 5 metrow za busem :)
| 09:25 wtorek, 28 września 2010 | linkuj Hm.... Autobusu jeszcze nie goniłem ..., ale kto wie ...
| 21:50 poniedziałek, 27 września 2010 | linkuj Kiedy i gdzie ? :D
barbisoft
| 21:21 poniedziałek, 27 września 2010 | linkuj Diabel nie pojechal bys w teren bo slyszalem ze samemu nie mozna ;)

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa zyjdz