Plan wykonany

d a n e    w y j a z d u 15.10 km 4.00 km teren 00:56 h Pr.śr.:16.18 km/h Pr.max:39.00 km/h Temperatura:6.5 HR max: (%) HR avg: (%) Podjazdy: m Kalorie: kcal Rower:Scott Apache '98
Czwartek, 30 września 2010 | dodano: 30.09.2010

Plan miesieczny zostal wykonany ;) Zalozenie na mijajacy miesiac wrzesien, to 1000 Km, ktore udalo mi sie zrealizowac calkowicie dzisiaj. Gdyby nie pogoda, dystans bylby lepszy, ale od paru dni ciagle leje z rozna intensywnoscia i planowane wyjazdy sie nie odbyly.

No coz, nowy miesiac - nowy plan.

Kategoria Mieszane

| 20:37 piątek, 1 października 2010 | linkuj Spoko ;) I licze na wspolna jazde ; co dwa Scott'y to nie jeden :P
barbisoft
| 19:34 piątek, 1 października 2010 | linkuj Jutro z Darkiem nad zameczek ,bedzie okazja sie jescze gdzies spotkac ;)
| 14:54 piątek, 1 października 2010 | linkuj Ok, czekam na info.
barbisoft
| 09:33 piątek, 1 października 2010 | linkuj Wieczorem ci dam znac , dalem info Darkowi ,a on chial leciec jutro na chudow.
| 21:11 czwartek, 30 września 2010 | linkuj W polskim lidlu, sa rzeczy innej jakosci, jak dla mnie lepsze, wiec bedziesz wygladal ok :)

ps. jedziesz w sobote do tychow ? Startujemy z Sosnowca :D o 15:00, potem Katowice, przez Piotrowice mozemy przejechac jak jestes chetny ...

Amiga takze mile widziany, tylko niech zapasowe czesci wezmie ;)
barbisoft
| 19:52 czwartek, 30 września 2010 | linkuj Ja z braku funduszy na wiosne pewnie bede wygladal jak chodzaca i jezdzaca reklama lidla ;)
| 18:54 czwartek, 30 września 2010 | linkuj Powiem Ci, ze jakosc ubran z Lidl'a @ nl nie jest powalajaca ; mieszkalem tam dwa lata i nic nie kupilem oprocz jedzenia z Lidl'a. W Polsce sa zupelnie inne rzeczy sprzedawane w lidlach.
barbisoft
| 16:56 czwartek, 30 września 2010 | linkuj fajne ciuchy w lidlu nl moze w poslce tez beda , co prawda nie totalnie rowerowe ale chyba by sie nadaly :) http://www.lidl.nl/static_content/lidl_nl/images/NL/NL_53145_01_b.jpg
| 16:28 czwartek, 30 września 2010 | linkuj Dzieki ;) Plan na kolejny miesiac podobny, ale chyba ciezko bedzie z powodu pogody :( Bedzie juz tylko gorzej ... Zakupy trzeba zrobic i mozna dalej cisnac.
barbisoft
| 16:18 czwartek, 30 września 2010 | linkuj Gratki...moze nie tak anbitnie ,ale w skali roku jak uda mi sie zrobic 3000 km to by bylo ok ;)

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa latko