Telefoniada

d a n e    w y j a z d u 123.80 km 0.00 km teren 05:24 h Pr.śr.:22.93 km/h Pr.max:43.70 km/h Temperatura: HR max: (%) HR avg: (%) Podjazdy: m Kalorie: 2924 kcal Rower:Scott Apache '98
Piątek, 8 lipca 2011 | dodano: 08.07.2011

Przestało padać i można było pokręcić trochę ... 30 km to jeden dzień dom - praca - dom, natomiast reszta to poszukiwanie nowego fona.

Zachciało mi się nowego fona, ale poszukiwania zakończyły się niczym, bo albo bez ładowarki, albo bez słuchawek itp, itd. Hmm trzeba będzie jeszcze poszukać, a wymagania nie wielkie ; wifi, gps i już może być qwerty nie sprzętowe w normalnym rozmiarze.

Zakupy zakończyły się na ...

Kolor pierwszy na foto, bo najbardziej pasuje do roweru ;) Zastąpi to dotychczasowy plecak, bo wszystko pomieści.

| 12:49 sobota, 9 lipca 2011 | linkuj Unikam marketów, A na rozdzieńskiego byłem może 2 razy odkąd tam jest. Teraz będę chyba częściej. Nie wiedziałem, że jest tam sklep sportowy typu decathlon. A w decathlonie już kilka drobiazgów kupiłem. Ceny często rewelacyjne.
Ps. Do biodrówki nie wejdzie mi aparat nie mówiąc o netbooku :)
| 06:48 sobota, 9 lipca 2011 | linkuj Darek wbrew pozorom ta biodrówka jest całkiem pojemna. Bez problemu zapakuje do niej jedzenie do pracy, jakieś klucze, dętke, dokumenty i na coś tam jeszcze miejsce zostanie. Plecak woziłem w 3/4 pusty i w zasadzie tylko podgrzewał plecy.

A fon ... 5800XM była brana pod uwagę, ale kolejnego telefonu opartego na Symbianie raczej już nie chcę ; jak powiedziałeś ustępuje on konkurencji. LG GT540 był głównym kandydatem, tyle, że jest parę aspektów, dlaczego jeszcze go nie mam. Android całkiem fajnym systemem jest, szczególnie dla osoby lubiącej się bawić systemem, ale w andku trzeba naprawde dużo pozmieniać, aby to miało ręce i nogi, dlatego też na chwilę obecną sobie go odpuściłem.

| 06:41 sobota, 9 lipca 2011 | linkuj Hej Dynio ;)

Biodrówka do kupienia w sieci Decathlon, lub odpowiedniku, czyli Koodza. Ja kupowalem w Koodza, bo mam to "pod nosem" ; koszt 29 zl. Calkiem to pojemne i estetycznie wygląda.

ps. 5 lat gwarancji jest na to.
| 06:40 sobota, 9 lipca 2011 | linkuj A co do biodrówki to ciekawy wynalazek, ale dla mnie nie przydatny. Z regóły wożę ze sobą sporo więcej. Biodrówka musiałaby mieć pojemność min. 10l :)
| 06:39 sobota, 9 lipca 2011 | linkuj Fajny dystans. Jakiegoś konkretnego "fona" szukasz ?
Ja jak wybierałem swójego to zależało mi na dobrym dżwięku i możliwości podpięcia bez przejściówek słuchawek na jacku. 2 lata temu wybór padł na Nokię 5800XM. Używam jej do tej pory. A słuchawki oryginalne wywaliłem, te dodawane do zestawów pozostawiają wiele do życzenia. Mam swoje Philipsy SHL 9550 z których jestem zadowolony. NA dzień dzisiejszy tel. trochę trąci myszką. Symbian wyraźnie ustępuje kokurencji. Ale następny tel. będzie szukany również z złączem jack. Może Nokia coś wypuści sęsownego, a może HTC czy Samsung. Dzisiaj jeszcze się nad tym nie zastanawiam.
Dynio
| 21:22 piątek, 8 lipca 2011 | linkuj Świetna taka biodrówka, co to za firma i ile ceni się to cudo ?

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa dluja