Sobotni lans :P

d a n e    w y j a z d u 42.60 km 2.00 km teren 01:58 h Pr.śr.:21.66 km/h Pr.max:0.00 km/h Temperatura:31.0 HR max: (%) HR avg: (%) Podjazdy: m Kalorie: 1018 kcal Rower:Scott Apache '98
Sobota, 9 lipca 2011 | dodano: 09.07.2011

Żona w pracy, syn u babci, a ja całkowicie bez zajęcia :D Rowerek i w drogę na Milowice, Katowice Centrum ( przerwa na śmieci z McDonalda ), Dolina 3 Stawów, Brynów, Ochojec, Piotrowice, Ligota, Brynów, Centrum, Bogucice --> dom.

Biodrówka znacznie lepiej się spisuje niż plecak, co poczułem po powrocie ; koszulka lekko wilgotna, a nie mokra.

Aha i wizyta w serwisie na regulacje przedniej zmieniarki, bo już nie miałem do niej hmm słów. Kosz całe 5 zł. A chodzi jak powinna, co nie znaczy, że nie domaga się wymiany ;)

Kategoria Mieszane

DEVILEK | 16:17 poniedziałek, 11 lipca 2011 | linkuj Ja także raczej tylko w weekend mam czas, także jakby co to czekam na wiadomość.
| 08:37 poniedziałek, 11 lipca 2011 | linkuj Dopiero dzisiaj odczytałem tan wpis. Mam nadzieję, że uda sięzaplanować jakąs wspólną wycieczkę, chociaż teraz jedynie w weekendy będę miał czas na jazde rekreacyjną.
DEVILEK | 13:55 niedziela, 10 lipca 2011 | linkuj Przednia jakoś częściej się "rozchodzi" niz tylnia, dlaczego nie mam zielonego pojęcia.

Darek może jakaś wspólna jazda ?
| 18:01 sobota, 9 lipca 2011 | linkuj Ładna trasa. Swoją drogą to też muszę się wybrać do serwisu. Mam też problem z przednią przerzutką. :) Nie wiem czemu ale ta przednia często wymaga regulacji. Tylnia za to działą cały czas bezbłędnie

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa ajaje