Praca + Sielec i ...

d a n e    w y j a z d u 49.20 km 5.00 km teren 02:13 h Pr.śr.:22.20 km/h Pr.max:43.00 km/h Temperatura:25.0 HR max: (%) HR avg: (%) Podjazdy: m Kalorie: 1141 kcal Rower:Scott Apache '98
Poniedziałek, 22 sierpnia 2011 | dodano: 22.08.2011

Nowy tydzień, nowy rozkład jazdy :/ Od dzisiaj znowu na 8, więc trzeba ruszać po godzinie 7, a to jakoś średnio mi pasuje. Ale jak trzeba, to co zrobić. Tempo jakieś takie sobie i doczłapałem jakoś do do pracy.

Powrót inny niż zwykle, ponieważ zachciało mi się jeszcze zobaczyć Park Sielecki w Sosnowcu i Borki ; właściwie nie wiem dlaczego.

Wieczorem regulacja v'ki z tyłu ; linka prosi o wymianę ;)

Kategoria Mieszane

| 20:02 wtorek, 23 sierpnia 2011 | linkuj Tragedii tam nie ma. Powiem Ci, że jest to w miarę bezpieczne miejsce, pomimo tego, że na takie nie wygląda.

A cisza i spokój to jest tam tylko pod wieczór, bo w ciągu dnia, gdy jest pogoda to jak nad morzem ;)
| 19:58 wtorek, 23 sierpnia 2011 | linkuj Borki :) fajne miejsce. Kilka razy tam bylem. Cisza spokój, tyle, że wieczorem można dostać po ryju ;)

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa sciam