Dom - praca - dom

d a n e    w y j a z d u 21.20 km 4.00 km teren 00:52 h Pr.śr.:24.46 km/h Pr.max:42.70 km/h Temperatura:21.0 HR max: (%) HR avg: (%) Podjazdy: 21 m Kalorie: 427 kcal Rower:Scott Apache '98
Środa, 31 sierpnia 2011 | dodano: 31.08.2011

Zwykły wyjazd do i z pracy. Nie się nie wydarzyło, jechało się ot tak zwyczajnie.

Kolejny test U8500 @ endo i jutro jadę z G1, bo Huawei coś ciu, yhm kłamie ;)

Poniżej wlepka z trasy powrotnej, prawie takiej samej jak wczoraj.

Kategoria Mieszane

| 15:43 czwartek, 1 września 2011 | linkuj Nie wiń endo, tylko raczej telefon. Ja na prywatnym telefonie mam fixa w ciągu 10-20 sekund, w tym czasie ubieram kask, okulary i telefon wędruje do plecaka. Ja tam na to nie narzekam.
| 09:43 czwartek, 1 września 2011 | linkuj Gps nie jest dokładny i raczej nieprędko będzie. Po pierwsze generuje błędy. Czasami odchyłki sięgają 5 i więcej metrów. Do kompletu chyba żaden odbiornik sie odczytuje pozycji satelit częściej niż raz na sekudnę. Niby mało, ale w tym czasi może się całkiem sporo zdarzyć. Nie ma szans aby były widoczne ominięcia drobnych przeszkód. I po drugiej stronie to obwód koła powinien byćzmierzny a nie wpisane na podstawie tego co napisał producent. Różnice sięgają kilku cm a to przy dłuższych trasach potrafi zafałszować wynik.

Dzisiaj jechałem z odpalonym endomondo i ... rozczasował mnie. Zafixował satelity dopiero po ok 30 min (Patrząc na miejsce pierwszego odczytu to przejechałem ok 10km do tego czasu). Shit.Ślad wygląda jakbym wczoraj nieźle popił. Sprawdzę to jeszcze w drodze powrotnej.
| 21:36 środa, 31 sierpnia 2011 | linkuj No to czekam na relację. Ja jutro śmigam z G1 i sobie sprawdzę co i jak, bo coś mi ten Huawei nie pasuje, w sensie gps'a.

Sprawdzaj koniecznie względem licznika, u mnie właśnie wsio tak wychodzi. G1@licznik = 0-0, natomiast U8500@licznik = 1:2, a niby gps taki dokładny. Owszem zgodziłbym się, z wskazaniami endo, ale nie znając tej drogi. Jutro weryfikacja w dwie strony ;)
| 20:41 środa, 31 sierpnia 2011 | linkuj Jest wersja na stmbiana. Już ją pobrałem, zainstalowałem i zarejestrowałem się. Jutro będę miał okazję ją sprawdzić
| 20:28 środa, 31 sierpnia 2011 | linkuj Nie wiem, czy jest to na symbiana, ale na andku śmiga jak dzikie :) Używałem dziwnych aplikacji, ale ta sprawdza się znakomicie. Na G1 idealnie, na U8500 coś dziwnie, wina fix'a, czy samego fona ?
| 20:16 środa, 31 sierpnia 2011 | linkuj Podoba mi się to co pokazuje endomondo. Może sam skorzystam z tej aplikacji. Do tej pory wolałem trekbuddy. Muszę to sprawdzić.

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa dykow