Znowu

d a n e    w y j a z d u 24.40 km 3.00 km teren 01:01 h Pr.śr.:24.00 km/h Pr.max:39.00 km/h Temperatura: HR max: (%) HR avg: (%) Podjazdy: m Kalorie: 580 kcal Rower:Scott Apache '98
Poniedziałek, 5 września 2011 | dodano: 05.09.2011

to samo ; klasyczna, już tak nudna trasa, że zaczynam myśleć o jeździe na około, ale przynajmniej coś sobie odmienię w tym rowerowym życiu. W drodze powrotnej wkurw, ponieważ zgubiłem kolejną już pompkę ( hmm 3 ). Niby nic, ale jednak 8 zł za każdą wydałem. Tego co wymyślił jej mocowanie, sam bym tam przyczepił i ciekawe, jak długo by się trzymał.

Kategoria Mieszane

| 20:19 poniedziałek, 5 września 2011 | linkuj Pompki kupuję w Koodza na Dądrówce Małej. 7.99 zł za taką mała z mocowaniem do ramy i możliwością pompowania dętki z obydwoma rodzajami wentyli.

Co z tego, że tanie, jak szybko znikają ;)
| 20:04 poniedziałek, 5 września 2011 | linkuj P.s Gdzie takie tanie pompki mają ?
Raz udało mi się kupić kellysa za 22-23 zł dawno temu. I było to najtańsze co mieli w sklepie.
| 20:03 poniedziałek, 5 września 2011 | linkuj Pompki co prawda jeszcze nie zgubiłem, ale jedną załatwiłem na Amen. Była zamocowana na ramie i w lipcu do środka dostała się woda z błotem. Pompka wyzionęła ducha. Skończyło się na kupnie nowej. Ta jeździ w plecaku, tam błoto jej nie zagraża, ... chyba

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa wyodw