Część druga

d a n e    w y j a z d u 31.90 km 15.00 km teren 01:37 h Pr.śr.:19.73 km/h Pr.max:0.00 km/h Temperatura:9.0 HR max: (%) HR avg: (%) Podjazdy: m Kalorie: 702 kcal Rower:Scott Apache '98
Niedziela, 16 października 2011 | dodano: 16.10.2011

Druga część rowerowego weekendu. Dawno taki mi się nie trafił, bo zawsze było coś innego do roboty, a w ten udało się pojeździć bez przeszkód.

Pogoda dzisiaj dopisywała, pomimo lekkiego wiaterku nie odczuwałem zimna. Rano spacerek z psiakiem, w celu rozruchu, potem obiad i w drogę.

Trasa : DM - Janów Bolina - Nikiszowiec - Giszowiec - Dolina 3 Stawów - DM. Było błoto, był las, była szosa, były także kawałki z buta.

Kategoria Mieszane

| 15:21 poniedziałek, 17 października 2011 | linkuj Powiem Ci, że dawno nie pamiętam takiego weekendu jak ten. Odległości nie wielkie, ale frajda z jazdy bardzo duża. Oby się jeszcze parę takich trafiło.
| 19:14 niedziela, 16 października 2011 | linkuj Dobrze, że udało ci się wyrwać w weekend. Mi czasami na to brakuje czasu.

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa dziej