Mniej niż zero

d a n e    w y j a z d u 23.40 km 3.00 km teren 01:07 h Pr.śr.:20.96 km/h Pr.max:0.00 km/h Temperatura: HR max: (%) HR avg: (%) Podjazdy: m Kalorie: 518 kcal Rower:Scott Apache '98
Poniedziałek, 17 października 2011 | dodano: 17.10.2011

Tytuł nawiązuje do porannej temperatury, jaka panowała w czasie mojego wyjazdu do pracy. Pobudka o godzinie 5 rano i 20 minut później, już na siodełku. Poklikałem guzikiem w liczniku i widzę temperaturę poniżej zera. Jakoś mnie to nie przeraziło, ponieważ przygotowany odpowiednio byłem na taką ewentualność. Dry-fit, termoaktywna + kurtka z membraną i dojechałem nawet lekko spocony. Powrót już w normalnej, jak na tą porę roku temperaturę, słoneczko, lekki wiaterek i dalsze rozmyślania nad nowym sprzętem. Nie osprzętem, a całkowitym nowym sprzętem jeżdżącym ;) Czegoś nowego chciałbym spróbować i na chwilę obecną faworytem jest Kross Crime 2, albo i może 3.

Kategoria Mieszane

| 19:06 wtorek, 18 października 2011 | linkuj Mi się właśnie wydaję, że już najeździłem się na sztywniaku. Nie tyle na samym szkocie, ale wcześniej jeździłem na paru Meridach ( jedna znikła, a była nie spłacona :/ ), potem przerwa i Scott. Ale czasami chciałbym mocniej pojeździć na co nawet dobry sztywniak by pewnie pozwolił, ale na fullu łatwiej by było ;)

Po drugie w przedziale cenowym, w jaki celuję nic ciekawego raczej z sztywniaków nie znajdę. Dlatego też patrzę za fullem dla początkującego, ale też takim, w którym będę miał możliwość rozbudowy. Crime wydaje mi się odpowiedni, no chyba, że się mylę ?
| 18:35 wtorek, 18 października 2011 | linkuj Full Ci się marzy ;)
Też się nad tym zastanawiałem gdy kupowałem w marcu rower. Kupiłem sztywniaka i wiem, że był to dobry wybór.
| 18:20 wtorek, 18 października 2011 | linkuj Nie, nie. Raczej pozostanę przy standardowym rozmiarze. Jakoś takie cudeńka do mnie nie przemawiają. Nie mówię, że złe, bo pewnie fajnie się na tym "leci", ale rozglądam się za czymś normalnym.

A tak w ogóle to marzy mi się coś z rodzinki Trek Fuel, ale to nie mój przedział cenowy :(
| 08:30 wtorek, 18 października 2011 | linkuj Ostatnio modne stają się 29". Qmple którzy na nich jechali są nimi zachwyceni. Ale patrząc na specyfkację to wyglądają ciekawie.

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa abara