Praca, sprawy ; środa

d a n e    w y j a z d u 35.10 km 3.00 km teren 01:44 h Pr.śr.:20.25 km/h Pr.max:42.60 km/h Temperatura: HR max: (%) HR avg: (%) Podjazdy: m Kalorie: 793 kcal Rower:Scott Apache '98
Środa, 19 października 2011 | dodano: 19.10.2011

Pobudka o 4:40 i wyjazd 5:15, jakoś nie śpieszyło mi się z wyjściem z domu i znowu dojechałem na styk. Rano ciepło, do tego stopnia, że w połowie drogi pozbyłem się rękawiczek i trzeba było rozpinać ubranka. Powrót inny, niż zawsze, bo musiałem pokręcić po mieście w celu załatwienia pewnej sprawy w samym centrum ( święte krowy łażące wszędzie i nie patrzące w lewo i prawo :/ ). Tak się dozbierało parę kilometrów.

Jutro objazd kółka, na którym mam zamiar biegać w zimę, bo szkoda mi jednak katować rower kolejny zimowy sezon. Po ubiegłym to nawet łańcuch nie chciał się przekręcić.

Wieczorem znowu lektura nt. fulla do 3k zł ;) Crime 3 odpada, to ma dwa blaty z przodu ( można wymienić w sumie ) i lepsze amorki. Crime 2, za to jest normalnie napędzany, ale z ciut gorszą amortyzacją, którą to jeśli już wolałbym wymienić z biegiem czasu. Co będzie ? Dalej sam nie wiem, ponieważ zauważyłem jeszcze coś takiego jak Kona One20, a lepsze to niż krossiwo chyba ...

| 19:50 poniedziałek, 24 października 2011 | linkuj Przepraszać nie musisz, bo nie masz za co i nie namieszałeś ;) Na okazję w jakimś sklepie właśnie po cichu liczę, może coś się trafi w dobrym zakresie cenowym, co będzie godne uwagi.

HT nie jest całkowicie przekreślony, ale jakoś nic ciekawego w oko mi nie wpadło z gotowców.
| 13:58 poniedziałek, 24 października 2011 | linkuj Sorry, nie chodziło mi o namieszanie. Grunt, żeby rower tobie pasował. Z drugiej strony wchodzimy w okres, gdzie sklepy będą chciały pozbyć się rowerów z sezonu 2010, więc może wyhaczysz full-a w jakiejś dobrej cenie. Niczym niezwykłym nie są obniżki o 30% z 5000 to już 1500zł w dół. Szukaj okazji ...
| 20:18 niedziela, 23 października 2011 | linkuj Mącisz mi Darek i zaczynam się zastanawiać nad ht w siakieś fajnej wersji, dobieranej osobiście. Wszystko fajnie, pięknie, ale trochę mi się budżet przez to naciągnął ; wyszło mi prawie 3.3k, a chciałbym wydać 3 na nowy rower i jeszcze coś na modernizację szkota.

I tak po kosztach poleciałem. Budżetówka składana samemu, według upodobań to min. 4 klocki. A to tylko ht.
| 16:02 czwartek, 20 października 2011 | linkuj Owszem jeżdżę dużo po szosie, ale w wolnym czasie lubię wyskoczyć w teren, a tam już ht nie sprawdzi się tak jak full. Dodatkowo nasze chodniki i ulice, to prawie teren ;) Wymagający nie jestem, ponieważ dobrze wiem, że w takiej cenie nie dostanę super sprzętu, a w taki też nie celuję. Zawieszenie nie ma wybierać liści i kamyków jak z pierścionka. I nie mieszaj mi, bo i tak kolejnego ht w domu nie będę trzymać, choćby nie wiem jaki się trafił w zakresie cenowym ;)
| 07:39 czwartek, 20 października 2011 | linkuj Tak się zastanawiam ... Z bloga wynika, że jeździsz głównie po szosach, więc Full nie będzie w tym przypadku najlepszym rozwiązaniem. Chyba że planujesz przenieść się na ścieżki leśnie i szlaki górskie ? Inna sprawa, że sam się zastanawiam nad kupieniem fulla. Tyle, że już nie w tym roku i na 100% nie w następnym. Gdy kupowałem mojego KTM-a w marcu to rozważałem zakup fula. Ale w cenie do 3k nie było nic ciekawego. Największe oszczędności producenci robili właśnie na dumperze i amortyzatorze. W końcu dobry dumper to 1000 zł, a amor to 1200-1500zł. Darowałem sobie. Kupię za jakiś czas ale już wiem, że do wydania jest minimum 5k ;(. Chyba że ceny spadną. Głównie chodzi o kurs dolara. 3 lata temu był idealny moment na zakupy, dolar stał nisko, ale wtedy nie myślałem o rowerze.

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa zystk