Merida Polska, Martini ...

d a n e    w y j a z d u 25.30 km 3.00 km teren 01:05 h Pr.śr.:23.35 km/h Pr.max:0.00 km/h Temperatura: HR max: (%) HR avg: (%) Podjazdy: m Kalorie: 576 kcal Rower:Scott Apache '98
Czwartek, 3 listopada 2011 | dodano: 03.11.2011

Merida Polska, ale o tym za chwilę ...

Wyjazd do pracy znowu o 5:05, co jest stanowczo za wcześnie, chociaż jest mały ruch i fajnie się jedzie ( gdyby nie mgły ). Dojechałem jakoś, wchodzę do pracy i powitanie, już wiem, że nie wyjdę z niej o godzinie 14:00 urwa. Udało się wyjść już o 17:10, a była opcja o godzinę później ... Taki to urok pracy w Bacardi-Martini Polska ; sezon w pełni, więc i ogień jest.

No ale w temacie jest też Merida, ponieważ operator logistyczny, u którego pracuję ma pod swoją opieką markę Merida i Giant ( do drugiej jakoś mnie nie ciągnie ), a że magazyn Meridy mam za kratą i czasami tam jestem, to aż mnie ściska widząc te pudełeczka z napisem co siedzi w środku. Kilka ? Może naście chętnie bym przytulił, do domowego zacisza :)

Kategoria Mieszane

| 18:44 piątek, 4 listopada 2011 | linkuj Darek wyczułeś moje zamiary ;) Tylko ta marka, ma za duży wybór modeli.
| 09:01 piątek, 4 listopada 2011 | linkuj To nie masz co się zastanawiać. Dogadaj się i kupuj meridę ;) Jak masz tam wejście to myślę, że będzie taniej
kosma100
| 21:05 czwartek, 3 listopada 2011 | linkuj :-)
| 21:00 czwartek, 3 listopada 2011 | linkuj Gdybyś miała okazję tam być, to uwierz nie wiedziałabyś co brać ( jeśli byś mogła ;) ) Tylu bików na raz nie widziałem nigdy. A jest w czym wybierać :)

Pozdrawiam.
kosma100
| 20:52 czwartek, 3 listopada 2011 | linkuj Przytul też dla mnie :-)
Wystarczy jedno ;-)
Pozdrawiam

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa ienat