Wolne i ?

d a n e    w y j a z d u 27.30 km 6.00 km teren 01:25 h Pr.śr.:19.27 km/h Pr.max:36.00 km/h Temperatura: HR max: (%) HR avg: (%) Podjazdy: m Kalorie: 588 kcal Rower:Scott Apache '98
Piątek, 13 kwietnia 2012 | dodano: 13.04.2012

Dzisiaj dzień wolny od pracy, roboty mało więc urlop sobie strzeliłem. Jakieś tam zamysły były, aby pojeździć, ale wstałem "już" o 11 ... Pokręciłem się i pojechałem do Lidl'a ; a może coś jeszcze z oferty rowerowej się ustrzeli. Nawet sporo tego tam jeszcze leżakowało, ale interesowała mnie głównie maszynka do czyszczenia łańcucha i była o taka właśnie :

Później podskoczyłem do Koodza, z ciekawości, ale nic tam właściwie nie było. Pod wieczór test maszynki, zakończony sukcesem, zakup udany, koniec z benzyną, szczoteczkami itp. Ciekawe tylko, jak dołączony olej się będzie sprawować.

Wieczorem wypad jeszcze na Dolinę 3 Stawów, Park Kościuszki, powrót przez centrum.

A hitem dnia mogę nazwać pytanie o normalny licznik z wskazaniem pomiaru temp. Normalny w sensie cenowym, bo aktualny coś ostatnio nawala. Usłyszałem, że okolice 200 zł trzeba liczyć ... oO Chyba gościa lekko pokrzywiło w nie powiem już jakim sklepie.

Kategoria Mieszane

Dynio
| 07:47 sobota, 14 kwietnia 2012 | linkuj Jeśli licznik to polecam:
mam i jestem od trzech sezonów zadowolony, dobrze że ktoś przetestował maszynkę. Może jeszcze w moim Lidl-u została jakaś.
| 20:25 piątek, 13 kwietnia 2012 | linkuj Dokładnie mówiąc, zaśpiewał mi 230 zł, za sigme. A mówiłem mu wyraźnie, że ma być w miarę tani ...

Powiem Ci, że pierwsze czyszczenie wyszło idealnie i pewnie tak pozostanie, do czasu aż szczotki się nie wyjadą. Nie wygląda to jakoś pro, ale swoje zadanie spełnia w 100%.
| 20:20 piątek, 13 kwietnia 2012 | linkuj Przesadzają. Za mniej niż 100zł dostaniesz sigmę 1609. Popatrz na allegro. Posiadam od roku i jestem zadowolony, pod koniec roku dokupiłem do niej czujnik kadencji za ok 25 zł. Ciekawi mnie ta maszynka do czyszczenia łańcucha. Jak poczyścisz kilka razu daj znać ja kto się spisuje. Mam mieszane uczucia co do takich wynalazków.

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa chorz