A ot tak

d a n e    w y j a z d u 21.70 km 0.00 km teren 01:01 h Pr.śr.:21.34 km/h Pr.max:37.00 km/h Temperatura: HR max: (%) HR avg: (%) Podjazdy: m Kalorie: 476 kcal Rower:Scott Apache '98
Wtorek, 17 kwietnia 2012 | dodano: 17.04.2012

Wróci człowiek z pracy o godzinie siakoś 15 i siedzi w tym mieszkaniu jak kołek, łazi z kąta w kąt, zagląda przez okna i się zastanawia ... Pojechać, czy nie pojechać ?

Pierwsza opcja wygrała i "już" o godzinie 18 zebrałem się coś pokręcić. Ale jakoś tak bez celu ruszyłem i w efekcie znalazłem się w WPKiW. Tam dwa kółka i stwierdziłem, że daruje sobie na dzisiaj, bo i tak nic z tego nie będzie. Wróciłem sobie dumnie przez parking SCC, obmyślając plan na jutro ; plan wspomniany już wcześniej, czyli jechać, czy nie jechać. Z tym, że ten plan już trudniejszy do wykonania, ponieważ wyjazd musi być o godzinie 5, ale rano. Się pomyśli jeszcze ...

Kategoria Miasto

| 20:28 środa, 18 kwietnia 2012 | linkuj No nie aż taka konieczność, raczej chęć pojechania do pracy innym środkiem lokomocji ;)
| 07:56 środa, 18 kwietnia 2012 | linkuj O piętej rano to się przewracam na drugi bok. Zdecydowanie wolę późniejsze wstawanie, niestety czasami to konieczność

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa akzes