Kolejny raz z forumrowerowe.org

d a n e    w y j a z d u 45.50 km 0.00 km teren 02:45 h Pr.śr.:16.55 km/h Pr.max:37.60 km/h Temperatura: HR max: (%) HR avg: (%) Podjazdy: m Kalorie: 952 kcal Rower:Scott Apache '98
Niedziela, 20 maja 2012 | dodano: 20.05.2012

Sobotni poranek ... Miałem jechać na zawody do Radzionkowa, ale plany zmieniły się z względu na pracę. Jednakże wiedziałem o sobotnim wypadzie ekipy z forum na Starganiec, czego już nie mogłem przegapić.

Zbiórka około godziny 17 pod Żyrafą w WPKiW, trochę wcześniej spotykam Ursuska z forum, który dzisiaj z nami nie może jechać, z względu na pracę. Zmykam coś zjeść i na miejsce spotkania.

Tam czeka już kilka osób, w tym organizator wypadu Skorpion, jest Gosia, Wera, Biker90, Pasztet ... Po chwili zjawia się Luke28, oraz Karpik75. Chwila zadumy ;) i ruszamy.

Przez osiedle Tysiąclecia, Chorzów Batory, gdzie na samym początku z Bikerem nadajemy tempo chyba tylko dla nas :/ Chwila postoju, dojeżdża reszta. Staram się naprawić swój błąd i tym samym właściwie do końca powiedzmy zamykam stawkę, asekurując koleżankę.

Lecimy dalej przez centrum batorego, na lasy kochłowickie, gdzie jedziemy w pi... na około, no bo miało być terenem ... Fajnie, ale nie każdy dawał tam radę.

Tak sobie jedziemy, raz wolniej, raz szybciej, aż tu nagle u Wery prawy pedał szalq trafił ; została jej sama ośka. Kilka prób reanimacji, na trawę, na taśmę, ale nic to nie dało. No cóż, ja już i tak pilnowałem końca, to będę go dalej pilnował.
No więc jedziemy sobie tak dalej, przez te piaski i inne korzenie, gdzie nagle mija nas dwóch ( słownie 2 :P najebanych miejscowych z Kamionki ), którzy chcą walczyć z piaskiem :D

No ale, przecież jedziemy, więc i w pewnym momencie w rowerze Wery taśma jednak puszcza nasze sprytne mocowanie i zostaje jej sama ośka :/

Na szczęście do stargola już kawałek i dojeżdżamy wszyscy razem, z małymi problemami :

Jak się okazuje, pomimo, że Wera zaliczyła awarię, to nastrój dopisuje, Gosia jak widać także w dobrym nastroju ;) A towarzyszący im Pasztet to już całkiem w niebo wzięty ;] W tle Luke28

Idąc dalej ... Zrobiła się grupka zbierająca drewno na ognisko i grupka pierdoląca o niczym, pomijam tutaj softnet'a, który wymieniał dętkę. Ale Panowie, aby Panie musiały drzewo zbierać ?

I tak sobie zbieramy ; Wera, Gosia i ja ... Urwa, reszta w miarę się ruszyła na koniec akcji pt. zbieranie ;) Na całe szczęście.

No więc jedni zbierają, a inni jak to w PL, patrzą jak się to robi, czyli wymiana dętki ;

Ot takie złomowisko ;)

Były też zdjęcia małymi grupkami :

Na zdjęciu od lewej ; Karpik75, Skorpion, Pasztet

Były i takie z zaskoczenia, z cyklu co i kaj ja pacze :D A i tak nie ma :P

Super wypad, z super ekipą, oby więcej takich.

ps. Darek masz fana, ukrytego jeszcze, ale ja już o nim wiem, mieszka nie daleko Ciebie ;)

Kategoria Lasy, Miasto, Mieszane, W towarzystwie

| 20:07 poniedziałek, 28 maja 2012 | linkuj Zyziu ;) Przepraszam bardzo, oczywiście także byłeś z nami i za towarzystwo dziękuję. Mówisz powtórzyć, więc w niedziele mamy plan na kolejne ognisko, także zaproszenie rozumie wysłane i przyjęte ;)
| 20:11 poniedziałek, 21 maja 2012 | linkuj Wow byłem tam w Piątek po pracy, fajne miejsce, tylko już trochę zaniedbane.
| 20:11 poniedziałek, 21 maja 2012 | linkuj Wowm btłem tam w Piątek po pracy, fajne miejsce, tylko już trochę zaniedbane.
| 10:29 niedziela, 20 maja 2012 | linkuj Jacek, Ona może do patyka modliła, aby wuszt się na nim mnożył :D Albo i o coś innego :P

Dzięki wszystkim ;)

karpik75
| 09:59 niedziela, 20 maja 2012 | linkuj Wspaniali ludzie, pozytywne wibracje i super pogoda... to musiało się udać! :)
Luke28
| 09:04 niedziela, 20 maja 2012 | linkuj Dzięki także za wspólny wypad. Zacny opis, a zdjęcia obrazują wszystko, hehe!
| 06:38 niedziela, 20 maja 2012 | linkuj dzieki za wypad, ognicho trzeba powtorzyc znow
Dynio
| 05:13 niedziela, 20 maja 2012 | linkuj Koleżanka na ostatnim zdjęciu wygląda jakby jakieś modły odprawiała :P
| 02:55 niedziela, 20 maja 2012 | linkuj Zagadka dla nie bywalców ostatnimi czasy ; gdzie jest Scott. Do wygrania oponka 26 x 2"35 nie do zajechania. Ciężka zaznaczam :P

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa wskie