Nie nazwana historia

d a n e    w y j a z d u 52.20 km 8.00 km teren 02:41 h Pr.śr.:19.45 km/h Pr.max:39.00 km/h Temperatura: HR max: (%) HR avg: (%) Podjazdy: m Kalorie: kcal Rower:Scott Apache '98
Czwartek, 14 czerwca 2012 | dodano: 14.06.2012

Tytuł taki, a nie inny, bo zwyczajnie brak mi słów, co tam by można wpisać. Dawno czegoś takiego nie przeżyłem.

W skrócie :

* 2h spóźnienia do pracy
* zalane dokumenty i dwa telefony
* wylewanie wody z butów
* kurtka nie wyschła ani trochę, przez 7 godzin
* lekko ponad 2h, spędzone w lesie podczas burzy z kurtką na głowie
* powrót z pracy w jakby świeżo wyciągniętych z pralki spodenkach, a reszta to ciuchy robocze :/
* walka z zmęczeniem fizycznym, podczas powrotu rano ; oczy się same zamykały

Była to jedna z najcięższych 50, jakie przejechałem, ale najważniejsze, to miało swój niepowtarzalny klimat, bo tak !

A całkiem, tak na samym początku wyjazdu, spotykam całkiem przypadkowo Darka. Dwa lata znajomości, tylko dzięki BS, które w końcu owocują spotkaniem w realu, które długo nie trwało, ponieważ gonił go czas, ale parę razy próbowaliśmy się trafić i zawsze coś stawało na przeszkodzie, aż udało się zupełnie, przez przypadek.

Miło było Cię poznać i do następnego ;)

Kategoria Miasto, Mieszane, W towarzystwie

| 18:14 piątek, 15 czerwca 2012 | linkuj Swoją drogą to kilka razy już przeżyłem burzę w lesie na rowerze. Najlepsza opcja to jechać dalej, tak szybko jak się da.
| 17:57 piątek, 15 czerwca 2012 | linkuj Każdy widział, dwójka go przeżyła :P
| 08:29 piątek, 15 czerwca 2012 | linkuj Widziałem ten deszcz, na szczęście już z okna domu.
karpik75
| 22:44 czwartek, 14 czerwca 2012 | linkuj no to dołożyłeś do pieca :)
| 12:18 czwartek, 14 czerwca 2012 | linkuj Amiga, ja byłem dopiero na początku wyjazdu ... To co opisałem, nastąpiło później. I uwierz na słowo, wyglądałem znacznie gorzej.
| 10:19 czwartek, 14 czerwca 2012 | linkuj To fakt przypadek był niesamowity.
Wyglądałeś zdecydowanie czyściej niż ja jak na 2 godziny w lesie ;P

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa czaso