DPD + Starganiec wieczornie

d a n e    w y j a z d u 55.80 km 12.00 km teren 02:39 h Pr.śr.:21.06 km/h Pr.max:46.00 km/h Temperatura: HR max: (%) HR avg: (%) Podjazdy: m Kalorie: kcal Rower:Scott Apache '98
Wtorek, 19 czerwca 2012 | dodano: 19.06.2012

Wpis za wczoraj, bo wieczorem już nie dałem rady.

Rano budzę się z gorączką i dreszczami, z powodu bliżej nie określonego, ale nie jest najgorzej, da się żyć. Po szybkiej diagnozie podejrzewam zapalenie węzłów chłonnych. Jednakże zbieram się i jadę do pracy, na miejsce docieram bez większych problemów. Po południu umawiam się z Gosią na wieczorną jazdę, bo przecież skoro dojechałem i czuję się dobrze, to nic mi nie ma. I nic nie było do czasu ... Zakończyło się powrotem gorączki, dreszczy i wcześniejszą ucieczką do domu.

Ale skoro nie umówiłem, to tak już zostało i melduję się wieczorem w Piotrowicach, trochę wymęczony, ale tragedii nie ma. Jedziemy na Starganiec, nawet dość oblegany przez ludzi dnia dzisiejszego. Po jakimś czasie znowu nawrót gorączki i żółta karta od Gosi, za to, że w łóżku nie leżę ;)

Wracamy już po zmroku i znowu jest całkiem ok, wszystko minęło. Chwila rozmowy na osiedlu i pomykam do domu. Tam według zaleceń :P tabletka i do łóżka. Dzisiaj niestety jakoś szczególnej poprawy nie ma :(

Kategoria Miasto, Mieszane, W towarzystwie

| 05:42 środa, 20 czerwca 2012 | linkuj Musieliśmy się minąć gdzieś po drodze, ale sam wiesz, że na Stargraniec można dojechać na kilka powiedzmy sposobów.
| 18:29 wtorek, 19 czerwca 2012 | linkuj Wyjechałem ze Stargańca ok 19:00, więc była szansa się po drodze spotkać.
| 15:20 wtorek, 19 czerwca 2012 | linkuj My jakoś około 19:30 dopiero byliśmy na miejscu.
| 11:40 wtorek, 19 czerwca 2012 | linkuj Dziwne, że się wczoraj nei spotkaliśmy, wracając z pracy zahaczyłem o Starganiec, ale chyba zbyt wczesnie opuściłem to miejsce

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa ieini