Weekend

d a n e    w y j a z d u 144.00 km 0.00 km teren 07:17 h Pr.śr.:19.77 km/h Pr.max:0.00 km/h Temperatura: HR max: (%) HR avg: (%) Podjazdy: m Kalorie: kcal Rower:Scott Apache '98
Niedziela, 24 czerwca 2012 | dodano: 24.06.2012

Wracam z nocki, widzę zaproszenie na wyjazd do Lędzin, ale z racji wcześniejszych uzgodnień z Gosią, odmawiam. Śpię 3 godziny i pobudka, bo trzeba jechać na Piotrowice, gdzie melduję się jakieś 20 minut później, niż miałem ; ale mam to wybaczone ;)

Opcje są dwie : jedziemy ot tak, przed siebie, albo jedziemy nad zalew w Rogoźniku. Krótka rozmowa z Gosią, pokazuję jej prowizoryczną mapę i kierujemy się na Rogoźnik, który został zdobyty z mniejszymi, lub większymi przeszkodami ( pobłądziliśmy w Wojkowicach ).

Na miejscu, cisza, spokój ... Kawałek ziemi tylko dla nas, czym się delektujemy po ognisku i złotym trunku.

Czas mija, a na godzinę 20 mamy być u brata Gosi, który organizuje kolejne ognisko w katowickiej dzielnicy Brynów. Zjawiamy się w końcu, spóźnieni hmm jakieś 50 minut :P, ale noga jakoś nie podawała.

W końcu wracamy, jest późno, ciemno ; docieramy do centrum około godziny 1:30, po czym siły starczają jedynie na kąpiel i dojście do łóżka.

Pobudka dość późno ;) Zbieramy się i jedziemy w kierunku Piotrowic, gdzie zostawiam Gosię i jadę dalej, znowu do centrum, dalej na Dąbrówkę Małą na obiad w IKEA :P Powiedzmy, że pojadłem i wracam znowu na Piotrowice, skąd jedziemy na Brynów do Marcina. Tam w końcu możemy odpocząć, wyłożyć nogi, jakie długie są ...

Nawet nie wiemy kiedy, a już mamy około godziny 20 i trzeba się zbierać. Wracamy na Piotrowice i po chwili rozmowy, wracam do centrum.

Weekend typowo rowerowy, 4 litery bola i to chodzi ;]

Wpis to zlepek dwóch wyjazdów, nie było sensu tego dzielić na 100+ i kawałek.

Fotki jakieś dwie tam są :) Jak telefon zgodzi się je oddać, to się pojawią. Powiem już, że jedna jest mega :D Coś jak kwiaciarnia rowerowa ;)