DPD + poradnie i Zadole

d a n e    w y j a z d u 49.10 km 4.00 km teren h Pr.śr.: km/h Pr.max:0.00 km/h Temperatura: HR max: (%) HR avg: (%) Podjazdy: m Kalorie: kcal Rower:Scott Apache '98
Wtorek, 26 czerwca 2012 | dodano: 26.06.2012

4:40, dzwoni budzik, ale jakoś nie miałem ochoty jeszcze wstawać i ledwo co zwlekam się o 5:30, a chwilę później już na siodle i w drodze. Dojechałem jakoś po godzinie 6 i na powitanie wyrzuty od nad brygadzisty, że się spóźniłem, na co szybka odpowiedź, że sam jestem do 8, bo muszę wcześniej wyjść i mój wzrok przekazuje, aby spierda...

Dniówka leci jakoś, wybija 14 i zawijam się na wizytę w poradni rodzinnej. Tam o dziwo szybko dostaję skierowanie do chirurga z adnotacją pilne. Proszę, czasami potrafią.

Zbytnio nie wiem, gdzie jechać do kolejnej poradni, więc jadę do Gosi, a Ona mi już nie odpuszcza i mam załatwiać to jeszcze dzisiaj ... No dobra, pojechałem, wchodzę i po chwili lekarz chce mnie ciąć, na co szybka odpowiedź, że chyba żartuje. Stoję w kasku, z plecakiem, na dole rower, a ten mnie pod nóż sobie wzrokiem układa. Taa, już mu się udało :) Zastosowałem zasadę małego rycerza ;] Ale nie ominie mnie to i jutro się znowu z nim widzę, wrrr.

Wieczorem po "lekkim" zdenerwowaniu, wsiadam na rower, jadę po Gosię i kierujemy się do parku na Zadolu. Wieczór dość chłodny, ale dało się wysiedzieć ;) Powrót, jak zwykle w ciemnościach i w towarzystwie zimnego wiatru.

Kategoria Miasto, Mieszane, W towarzystwie

| 23:41 środa, 27 czerwca 2012 | linkuj No sporadycznie można się zdziwić, tak jak właśnie mówisz ; wchodzisz i od ręki załatwiają.

Nie jest to nic poważnego, jak tylko rana się zrośnie odpowiednio, to wracam na szlak. Dzięki ;)
| 08:02 środa, 27 czerwca 2012 | linkuj Lekarze czasami zaskakują, miałem tak ponad rok temu w grudniu gdzie rano poszedłem do lekarza a o 14:00 znalazłem się na sali operacyjnej. Mam nadzieję, że to nic poważnego i szybko wrócisz na trasę

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa iemaj