Rogoźnikowo z Gosią i Filipem

d a n e    w y j a z d u 83.90 km 0.00 km teren 04:06 h Pr.śr.:20.46 km/h Pr.max:0.00 km/h Temperatura: HR max: (%) HR avg: (%) Podjazdy: m Kalorie: kcal Rower:Scott Apache '98
Sobota, 21 lipca 2012 | dodano: 21.07.2012

Na sobotę zaplanowaliśmy sobie wyjazd nad zalew w Rogoźniku, uzależniony od pogody, która jednak była dla nas dzisiejszego dnia łaskawa, a czasami nawet rozpieszczała.

Spotykamy się o godzinie 13 w Katowicach, czekając czy ktoś do nas jeszcze dojedzie, z uwagi na ogłoszenie wyjazdu na forum. Finalnie nikt więcej nie dołącza i ruszamy w tytułowym składzie, gdzie Gosia znalazła się tym razem nie przypadkiem :) Klasyczną trasą przez Siemianowice, Bańgów, Wojkowice, docieramy nad zalew, wcześniej w wsiowym Netto, z daremną obsługą robimy zakupy na wspólne ognisko.

Posiedzenie nad wodą trochę nam się przeciąga, a zaplanowaną mamy jeszcze wizytę u Karpika, który zamówił sobie zakupy :P

Trasa powrotna trochę zmodyfikowana i wracamy przez Chorzów Stary, Batory, Załęską Hałdę, Starą Ligotę i Ochojec, finalnie lądując w Piotrowicach, gdzie robimy zakupy dla Marcina. Chwila wspólnej rozmowy na osiedlu i rozstajemy się z Marcinem i Gosią. Z Filipem przez lasy docieramy na D3S, gdzie już na samym początku pewien rowerzysta, stwierdza, że jest szybszy niż my. Filip nadaje tempo, lecę za nim i kolega jednak trochę odstaje :P

I tak minęła sobota w siodle.