Integracja z forum

d a n e    w y j a z d u 42.60 km 0.00 km teren 01:47 h Pr.śr.:23.89 km/h Pr.max:0.00 km/h Temperatura: HR max: (%) HR avg: (%) Podjazdy: m Kalorie: kcal Rower:Scott Apache '98
Niedziela, 22 lipca 2012 | dodano: 22.07.2012

Padło hasło ; robimy zlot ... No dobra, ale kiedy ? Jakoś nikt nie wiedział i tak oto powstała idea, wspólnego spotkania się na Stargańcu z stała ekipą jeżdżącą wspólnie.

Umawiamy się na godzinę 16:40 pod Panoramą, gdzie mam dołączyć do Filipa, z Gosią, jednakże wcześniej trafiamy się w Piotrowicach i jedziemy po Gosię. Ona stwierdza, że po wczorajszym wypadzie, nie da jednak rady i jedzie wraz z Grzegorzem i Marcinem samochodem na stargol. My razem ciśniemy przez Zadole, gdzie jeden gubi drugiego i tym samym dojechaliśmy każdy osobno.

Czekamy sobie i czekamy, a ekipy samochodowej nie ma ; a niby szybciej ;)

W końcu się pojawiają, a my sobie gramy w piłkę ... Po chwili dowiadujemy się, że dołączy do nas także Marcin i Wojtek i w takiej też ekipie finalnie się spotykamy.

Mówiąc krótko ;) Kupa śmiechu, dobrego nastroju, rozmów, żartów i nagle trzeba się zbierać ...

Kilka fotek :

Wracamy z Filipem szosą, później przez D3S do Centrum, dość sprawnym tempem ;)

Dzięki za wspólny wieczór.