Miały być ..., a była Trzebinia

d a n e    w y j a z d u 83.40 km 0.00 km teren 03:30 h Pr.śr.:23.83 km/h Pr.max:52.00 km/h Temperatura: HR max: (%) HR avg: (%) Podjazdy: m Kalorie: kcal Rower:Scott Apache '98
Niedziela, 12 sierpnia 2012 | dodano: 12.08.2012

Filip zaproponował na forum, abyśmy pojechali pod zamek w Babicach, na co przystałem, jak i Grzegorz, oraz Tomek. Prawie punktualnie melduję się na miejscu zbiórki i ruszamy. Tempo dość sprawne, szybko lecą nam wspomniane przez Filipa 48km do zamku ;) Faktycznie 48, to było, ale kawałek za Libiążem :P I tu zaczyna się prawdziwa część wyjazdu.

Zatrzymujemy się z Grzegorzem, w celu weryfikacji trasy, którą oczywiście zmieniliśmy ot tak nagle.

Chwilę później dojeżdżają Tomek i Filip

Postanawiamy zrobić chwilę przerwy, po czym niebo nad nami zmienia swój kolor, zaczyna kropić, a po minucie mamy nad sobą oberwanie chmury. Szybka zmiana ubrań, ukrywamy się pod drzewami, ale nie wiele nam to daje. Po około 20 minutach deszcz zelżał na tyle, że mogliśmy pojechać dalej, ale nikomu już w głowie zamek nie siedział. Tym samym zapada decyzja, że jedziemy do Chrzanowa na dworzec pkp i pociągiem wracamy do Katowic.

Po drodze okazuje się, że będzie nas czekać przesiadka w Trzebini, więc kierujemy się od razu na dworzec w tym mieście. Trasa już tak miło nie mijała, każdy z nas jechał przemoczony, w większym, lub mniejszym stopniu, dodatkowo pojawiło się kilka podjazdów i aż jeden zjazd ...

Jednak się udało i naszym oczom ukazuje się ryneczek w Trzebini :

Wspólna fotka i udajemy się na dworzec, gdzie za chwilę mamy transport do Katowic.

W sumie to wyjazd bardzo udany, z przygodami i prawie zdobytym zamkiem ;)

Kategoria Lasy, Miasto, W towarzystwie

| 08:09 poniedziałek, 13 sierpnia 2012 | linkuj Oby tak było jak mówisz. Po dzisiejszym poranku stwierdzam, że jak nie deszcz to wiatr bd utrudniał jazdę!
bikeholiczka
| 05:53 poniedziałek, 13 sierpnia 2012 | linkuj Jazda w deszczu bywa dosyć nieprzyjemna i to jeszcze w takich temp. Ale teraz będzie już tylko lepiej, bo zapowiadają słońce ;)
| 19:02 niedziela, 12 sierpnia 2012 | linkuj Jest koło 60km na Zamek, teraz to już wiemy i wiemy dokładnie jak jechać!
Przetestowaliśmy trasę to teraz jak bd śmigać to szybko nam to pójdzie
| 18:56 niedziela, 12 sierpnia 2012 | linkuj Spoko, będzie czas, to się w końcu na zamek dojedzie. Aktualnie wiemy tyle, że nie ma tam 48km, jak google pokazuje :D
| 18:52 niedziela, 12 sierpnia 2012 | linkuj Oj jeszcze ok.10km nam do celu zostało, coś google mapy przekłamują! :/
| 18:51 niedziela, 12 sierpnia 2012 | linkuj Prawie robi różnicę, trzeba powtórzyć wypad by cel w końcu osiągnąć!
Tak mało zostało, ale za to Trzebinie zwiedziliśmy :P

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa eczon