Mikołów vol. 3, trp nr. 1

d a n e    w y j a z d u 38.10 km 0.00 km teren 01:39 h Pr.śr.:23.09 km/h Pr.max:0.00 km/h Temperatura: HR max: (%) HR avg: (%) Podjazdy: m Kalorie: kcal Rower:Scott Apache '98
Wtorek, 14 sierpnia 2012 | dodano: 14.08.2012

Siedziałem, grzebałem, grzebałem, aż zmieniłem opony całkowicie, zrobiłem heble, dowiedziałem się, że przednia zmieniarka nadaję się do śmieci ... Co miało być zrobione, stało się ( prawie ), bo źle założyłem oponę na tył, ale to może w formie testu.

Około godziny 20, zbieram się i jadę do Mikołowa, na rynek, posiedzieć, popatrzeć, może kilka fotek zrobić. Dzisiaj wyjątkowo spokojnie w tym miejscu, jestem prawie sam, mogę sobie wybrać nawet ławkę, ale wybieram tą co zawsze ;)

Uwieczniam wieczorną fontannę i rynek w tle :

Ładnie tam macie, szczególnie po godzinie 21, kiedy to fontanna zgrywa się z muzyką ;)

Robi się późno, a czeka mnie jeszcze droga powrotna, obrana przez Zarzecze, Podlesie i kawałek Kostuchny, dalej Piotrowice, Ochojec, Brynów, do Centrum.

Pierwszy podjazd z Mikołowa idzie gładko, dalej z górki do Podlesia i znowu mój ulubiony podjazd ... Niby nie taki straszny, ale jest długi i czasami meczy, jak dzisiaj. Dalej już po prawie "płaskim" do domu, z postojem, bo zrobili nam coś takiego fajnego na ul. Sokolskiej.

Plan na ten sezon konsekwentnie realizowany ;)

Kategoria Miasto

andrzejekgrande
| 12:08 środa, 15 sierpnia 2012 | linkuj Fajnie wygląda ten rynek w Mikołowie będzie trzeba się wybrać
| 07:55 środa, 15 sierpnia 2012 | linkuj Zyziu, skoro masz urlop to nie widzę przeszkód, gdzieś pojechać razem. Numer masz ...

bikeholiczka w 100% się z Tobą zgadzam, wieczorem to miejsce jest magiczne, ma taki swój nie powtarzalny urok ;)
| 06:04 środa, 15 sierpnia 2012 | linkuj Zyziu spore to mało powiedziane :P Zapraszamy na wycieczkę do Żywca i Górę Żar jak coś. Bo już wiem, że Kraków odpuszczasz :/
bikeholiczka
| 21:34 wtorek, 14 sierpnia 2012 | linkuj Jedno z moich ulubionych miejsc w Mikołowie ;) a wieczorową porą robi się tam wręcz magiczne

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa malud