Prawie jak w górach i dpd

d a n e    w y j a z d u 53.80 km 3.00 km teren 02:36 h Pr.śr.:20.69 km/h Pr.max:0.00 km/h Temperatura: HR max: (%) HR avg: (%) Podjazdy: m Kalorie: kcal Rower:Scott Apache '98
Środa, 29 sierpnia 2012 | dodano: 29.08.2012

Prawie robi jednak wielką różnicę ;) Rano jak codziennie w tym tygodniu jadę trasą dpd, dzisiaj jakoś cieplej jakby z rana, za to w ciągu dnia nic nie wskazywało na to, że później pogoda się wyklaruje.

Pod wieczór umawiam się z Gosią i jedziemy przed siebie, w kierunku ... No właśnie dojeżdżamy i na miejscu jest stok narciarski, wyciąg, czyli prawie jak w górach. A tylko prawie bo to wszystko znajduje się w dzielnicy Kostuchna.

W lekkich już ciemnościach wracamy przez Podlesie, do Piotrowic, gdzie odwiedzamy w przelocie Marcina, który po wypadku już tylko odlicza dni do kolejnej jazdy ;)

Kategoria Miasto, Mieszane, W towarzystwie

| 22:17 piątek, 31 sierpnia 2012 | linkuj Ja to miejsce pamiętam, jak byłem tam z dobre 10 lat temu ;) Nic się w sumie nie zmieniło, no może drzewa bardziej urosły ...

Filip, nie wiem, jak teraz, ale kiedyś co zimę to działało. Na chwilę obecną wygląda, że także działa w sezonie zimowym, ponieważ sprzęt jest dobrze utrzymany.
| 17:13 czwartek, 30 sierpnia 2012 | linkuj A to w ogóle działa, czy tylko taka pozostałość po czasach świetności!?
| 11:53 czwartek, 30 sierpnia 2012 | linkuj Co jakiśczas tam przejeżdżam, jak zobaczyłem go pierwszy raz to myślałem że padnę z wrażenia. Miejsce zaiste przedziwne na wyciąg
andrzejekgrande
| 07:31 czwartek, 30 sierpnia 2012 | linkuj W Kostuchnie dobre :-)

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa ludzi