Wieczorny rozjazd

d a n e    w y j a z d u 29.60 km 0.00 km teren 01:17 h Pr.śr.:23.06 km/h Pr.max:0.00 km/h Temperatura: HR max: (%) HR avg: (%) Podjazdy: m Kalorie: kcal Rower:Scott Apache '98
Niedziela, 2 września 2012 | dodano: 02.09.2012

Z uwagi na weekendowe lenistwo, a dokładniej rzecz ujmując, to przeleżałem pół soboty przed telewizorem, niedziela lepsza wcale nie była. Odprowadzam przed południem Gosię i mam mocne postanowienie pokręcić po obiedzie. Na postanowieniu się zakończyło ... Obiad zjadłem i do łóżka na chwilę, z której zrobiło się kilka godzin.

No ale w końcu się zbieram o godzinie 20 i krótką pętlą przemieszczam się pomiędzy D3S, dalej PK, Załęska Hałda, Załęże, WPKiW, gdzie robię rundkę w około i wracam koło SCC do domu.

Ostatnio dowiedziałem się, że w WPKiW, mają remontować nawierzchnię dla rowerzystów, biegaczy ... No fajnie, będzie jazda, prawie jak po stole. Ale cóż z tego, jak wieczorową porą, bez dobrego oświetlenia można w zasadzie zapomnieć o przejechaniu, przebiegnięciu dużej pętli w około WPKiW. Tam są dosłownie dwie czynne latarnie ; nie liczę tych na głównej alejce, ale chodzi o boczne ścieżki pętli. Będzie nowy asfalt, ale bezpiecznie po zmroku czuć się tam nie będzie można. Pewnie ktoś wyszedł z założenia, po co tam oświetlenie, skoro nikt z tej ścieżki nie korzysta wieczorem ; a pewnie gdyby oświetlić boczne ścieżki, to także chętnych do wieczornego, aktywnego wypoczynku byłoby więcej.

Znowu zrobią, aby było i tyle.

Kategoria Miasto

| 17:11 poniedziałek, 3 września 2012 | linkuj Wiesz, mi też całkiem fajnie się jeździ po zmroku, ale nie koniecznie muszę z sobą wozić elektrownię i jedną latarnię na kierownicy, aby widzieć całą ścieżkę. Chyba nie o to chodzi w aktywnym spędzaniu czasu wieczorem, po pracy. Gdybym biegał, też nie bardzo widziałoby mi się, za każdym razem zakładać czołówkę.
| 07:54 poniedziałek, 3 września 2012 | linkuj Masz racjęco do tego oświetlenia, brakuje go i to w prawie całym parku, z drugiej strony dobrze się jeździ po zmroku, jest pusto, nie ma tłumów, rolkarzy niedzielnych rowerzystów...

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa ktnie