DPD + serwis

d a n e    w y j a z d u 17.10 km 5.00 km teren 00:54 h Pr.śr.:19.00 km/h Pr.max:0.00 km/h Temperatura: HR max: (%) HR avg: (%) Podjazdy: m Kalorie: kcal Rower:Scott Apache '98
Piątek, 7 września 2012 | dodano: 07.09.2012

Pobudka o 4 rano, spojrzenie za okno i pierwsze wrażenie to ; no za ciepło to nie ma dzisiaj ;) Poranne obowiązki wykonane i chwilę po godzinie 5 ruszam w drogę do pracy. O dziwo w zasadzie nie marznę, koszulka z krótkim, na to bluza i krótkie spodenki. Trochę jedynie żałowałem, że nie zabrałem rękawiczek. Przejazd do pracy zleciał nawet nie wiem kiedy, później już tylko odliczanie do godziny 14 i fru w kierunku serwisu.

Zostawiam rower i zgodnie z umową, mam go odebrać około godziny 18. W między czasie dzwoni serwisant, że przedni Altus, jakiego mieli na stanie, coś nie bardzo chce działać, więc wybieram Alivio do kompletu z korbą. O 18 melduję się po odbiór i wszystko zrobione, czyli można bez problemów ściągnąć korbę, która klucza nie widziała 14 lat :D Chwila rozmowy, odbieram sprzęt i krótka jazda testowa. Wszystko wydaje się być ok. Zobaczymy jutro i w kolejnych dniach.

Prawie nowy napęd, w tle syf, jaki zbierał się przez 14 lat pod mocowaniem Altus'a E-type.

Dzięki Tomek ;)

A opisywany serwis to zasługa katowickiego bikershopu. Szybko, sprawnie.

Kategoria Inne, Miasto, Mieszane

| 12:22 sobota, 8 września 2012 | linkuj Filip, po takim przebiegu to raczej jeszcze powinien normalnie działać. No chyba, że to aż taka tandeta.

Krzychu ; akurat bs, się popisał, bo nie musiałem czekać kilka dni na zrobienie tego. A i zrobione dobrze, z notatką, gdzie mam luz do kasacji.

Samemu można grzebać, ale jak się ma na to czas, którego mi brakuje.
| 19:45 piątek, 7 września 2012 | linkuj Najlepszy serwis jest zrób to samo :P
| 18:20 piątek, 7 września 2012 | linkuj Ciekawe jak mój suport się ma, jakieś dźwięki czasami wydaje yyy :/
| 17:33 piątek, 7 września 2012 | linkuj Ciekawe ile ta wytrzyma, poprzednią mogłem jeszcze zabrać do domu, ale nie chciało mi się jej ciągnąć. Po tylu latach i kilometrach, bez problemu zaadoptowała nowy łańcuch, pomimo pewnych ubytków. No cóż zobaczymy.

Natomiast, co do przedniego Altusa i poprzedniego suportu, to dowiedziałem się tyle, że momentalnie po demontażu poleciały do kosza. Altus miał luz na dobre 0.5 cm, a w suporcie poleciały całkiem łożyska.
| 17:10 piątek, 7 września 2012 | linkuj Oby służyła jak najdłuższej tak jak poprzednia korba! Dziś już nie robią tak trwałych rzeczy jak kiedyś...

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa widza