MP MTB w Dąbrowie Górniczej, Pogorie ...

d a n e    w y j a z d u 60.50 km 9.00 km teren 02:41 h Pr.śr.:22.55 km/h Pr.max:0.00 km/h Temperatura: HR max: (%) HR avg: (%) Podjazdy: m Kalorie: kcal Rower:Scott Apache '98
Niedziela, 16 września 2012 | dodano: 16.09.2012

Podjechałem pooglądać sportową rywalizację na trasie Mistrzostw Polski MTB, które odbywały się w Dąbrowie Górniczej. W wcześniejszych latach była to impreza zwana rolkowo-rowerowym maratonem, aktualnie organizacją tego zajęła się grupa Lang Team.

Na same starty się nie załapałem, bo zwyczajnie nie chciało mi się wstawać, dojechałem za to na finisz średniego dystansu, gdzie to zwycięzca wpadł na metę, dobre 5 minut przez kolejnymi zawodnikami. Później rozdanie medali za zajęte miejsca, na dystansie mini i skierowałem się w stronę zalewu Pogoria III, jadąc sobie trasą maratonu, mijam walczących na koronnym dystansie ; oni w jedną stronę, ja w przeciwną.

Z jeziorka, oznaczonego nr. 3, udaję się na chwilę relaksu nad spokojną Pogorię I, po chwili wracam do głównej drogi i przez Pogorię IV dojeżdżam na wały Przemszy. Dalsza trasa, to Będzin, Sosnowiec Pogoń, Centrum, Stawiki, Szopienice, Burowiec i ostateczny kierunek baza.