Ostatnie dpd, ostatni dzień

d a n e    w y j a z d u 23.00 km 3.00 km teren 01:06 h Pr.śr.:20.91 km/h Pr.max:0.00 km/h Temperatura: HR max: (%) HR avg: (%) Podjazdy: m Kalorie: kcal Rower:Scott Apache '98
Piątek, 28 września 2012 | dodano: 28.09.2012

Ostatni raz trasą dpd, przynajmniej w tym tygodniu ;) Jutro także pokonam tą trasę, ale dzięki uprzejmości pkm. Spotkanie pod firmą o 9 i wyjazd, na weekend szkoleniowo-integracyjny.

Trochę mi to plany pomieszało, no ale w sumie, dlaczego by nie pojechać ...

Ostatni dzień jazdy w tym tygodniu, a miała być Wisła, miał być trening z Filipem. Może coś uda się nadrobić po powrocie w niedzielę.

| 18:31 poniedziałek, 1 października 2012 | linkuj Okej rozumiem, nie sprawy dni jeszcze sporo by kręcić zostało. Na pewno się zgadamy jak nie w tygodniu to w weekend jakoś!
| 18:03 poniedziałek, 1 października 2012 | linkuj Filip, ja w tym tygodniu do 18 w pracy siedzę ...

Darek : odpoczynek był, a powrót na trasę baardzo ciężki :)
| 09:36 poniedziałek, 1 października 2012 | linkuj Chwila odpoczynku od rowera :), też się przydaje
| 16:24 niedziela, 30 września 2012 | linkuj Można jutro ten singielek z treningu Mtb zrobić. Tylko dogadać co do godziny się trzeba!
| 14:37 niedziela, 30 września 2012 | linkuj To nadrobiłem ... Ale zaległości w integrowaniu się z pracownikami firmy ;)
| 18:46 piątek, 28 września 2012 | linkuj Nadrobimy na pewno, Ja jutro już obowiązkowo muszę jakąś rozgrzewkę zrobić po postoju!

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa hmree