Spotkanie bikersów

d a n e    w y j a z d u 46.10 km 7.00 km teren 02:26 h Pr.śr.:18.95 km/h Pr.max:0.00 km/h Temperatura: HR max: (%) HR avg: (%) Podjazdy: m Kalorie: kcal Rower:Scott Apache '98
Sobota, 6 października 2012 | dodano: 06.10.2012

Dzisiejszy dzień pod znakiem wiatru, z każdej możliwej strony ; tam gdzie z górki jedzie się 50 km/h, dzisiaj jechałem 30 i był to szczyt możliwości ... No ale, miało być spotkanie, ognisko, więc dojechać trzeba.

Początkowo po Gosię i robimy kółko po okolicznych lasach, następnie spotykamy się z Marcinem i udajemy się w kierunku Zadola, gdzie czeka na nas Filip, tym samym prawie w komplecie jedziemy na Starganiec. Tam po chwili dołącza Irek, oraz brat Gosi ; Marcin.

Ognisko było, izobronki, śmiechy itp ... Poniżej kilka fotek ;)

W drodze na miejsce :

Marcin i Filip :

Ruiny na Stargańcu :

Gosia, Marcin, Irek, Filip :

Złomowisko :

A powrót ładnie z wiaterkiem, cały czas na blacie ;]

Kategoria Lasy, Miasto, W towarzystwie

| 14:36 poniedziałek, 8 października 2012 | linkuj Brakowało jeszcze tylko rożna i świniaka :)
| 14:20 poniedziałek, 8 października 2012 | linkuj No kolego, nie ma to, tamto :P

Szkoda, że nie mogłeś dołączyć, ale widziałem i czytałem, że weekend w pełni udany ;)
| 08:58 poniedziałek, 8 października 2012 | linkuj Jakie profesjonalne ognisko :)

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa zogad