Powrót -- DPD

d a n e    w y j a z d u 32.30 km 4.00 km teren 01:42 h Pr.śr.:19.00 km/h Pr.max:0.00 km/h Temperatura: HR max: (%) HR avg: (%) Podjazdy: m Kalorie: kcal Rower:Scott Apache '98
Wtorek, 16 października 2012 | dodano: 16.10.2012

Pierwszy dzień po trzech dniach siedzenia w domu z zapaleniem dziąsła ... Nogi jak z waty, ogólnie mało siły do kręcenia ; skutek przymusowej, naleśnikowej diety :/

Trasa dpd, bez przeszkód, w trakcie podjeżdżam pogadać jeszcze z Gosią i mykam dalej, wariantem dpd nr. 3, czyli ul. Raciborską, terenem PKP, Załęże, oś. Witosa i Cho Batory.

Po drodze na rozmyślania o oponach mnie wzięło. Przejechałem już na nich jakieś 7500 km, bez ani jednego przebicia ( odpukać ), bieżnik jeszcze wystarczy na jakieś 3 tysiące kilometrów, jak nie więcej. Jeździłem na nich w praktycznie każdym możliwym terenie, w każdych warunkach atmosferycznych. Ideałem nie są, ponieważ rozmiar 1.95" nie zapewnia dużego balonu i nie amortyzują dobrze nierówności, ale są całkowicie bezproblemowe i przewidywalne. Szybko się oczyszczają z błota, ale w zamian za to, wszystko ląduje na mnie ;) No dobra i na koniec ich nie podważalny plus ; cena, cena i jeszcze raz cena, czyli całe 60zł za komplet

Kategoria W towarzystwie, Mieszane, Miasto

| 18:27 środa, 17 października 2012 | linkuj A jednak mi służy dość długo i narzekać na ten model co ci podałem nie mogłem. Cena 28 zł za sztukę to bardzo, ale to bardzo przyzwoita cena. Teraz podajże są po 34 zeta za sztukę , dalej niewiele, a jedne z lepszych w swojej klasie
| 18:08 środa, 17 października 2012 | linkuj Filip ; z CST mam styczność codziennie, ponieważ mamy dość duży wybór na stanie. Opinii złych nie mają, ale jednak nie są to opony najwyższych lotów. Nie twierdzę jednak, że są złe, bo stosunek cena/jakość, mają dobry.

Darek : Twoje przeboje z oponami z tego sezonu pamiętam ;) W tym przypadku sprawdza się powiedzenie, że droższe, nie znaczy lepsze. Sam tak przejechałem się na Tioga Factory XC ; 600 km asfaltami i poleciała ... Albo inaczej, zniknął bieżnik :/
| 07:59 środa, 17 października 2012 | linkuj Cea faktycznie zabija... Jak przypomnę sobie ile w tym roku zostawiłem na swoje opony, chociaż odpukać jak od dobrych 5000km nic się nie dzieje złego...
huchisony mam założone w dziaduniu i spisują się rewelacyjnie, w sumie zrobiły ok 4000-4500km...
Oby twoje służyły jak najdłużej
| 05:33 środa, 17 października 2012 | linkuj Za tą cenę mogłeś wziąć zdecydowanie lepsze opnki bo CST 1417N. Mi takie wytrzymałe w starym rowerze pełne 5 sezonów z przodu i 4 sezony z tyłu. A przebiegu to było 14,5 tysia więc strasznie długo z przodu i chyba 9,2 tysia z tyłu :O

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa aswpe