DPD z słodkim akcentem :)

d a n e    w y j a z d u 19.70 km 4.00 km teren 00:49 h Pr.śr.:24.12 km/h Pr.max:0.00 km/h Temperatura: HR max: (%) HR avg: (%) Podjazdy: m Kalorie: kcal Rower:Scott Apache '98
Poniedziałek, 22 października 2012 | dodano: 22.10.2012

I znowu to samo ... Znowu trzeba kręcić do pracy, jak to mówi Kosma, zarabiać na wentylki ;) No to pojechałem o 4:30, bo w pracy miałem być o 5 ... Fajnie tak całkowicie rano, pusto prawie, nie koniecznie trzeba się przejmować czerwonymi światłami ;)

Dniówka zleciała, przebieram się i w drogę powrotną, która już tak piękna nie jest, pomimo wiosenniej pogody. Natężenie ruchu daje się odczuć, czasami trzeba gdzieś postać. Pomimo tego docieram do cukierni po słodkości, a chwilę później melduję się u Gosi w pracy ; pączki z pudrem, to jednak nie najlepszy pomysł :P

Kategoria Miasto, Mieszane, W towarzystwie

| 06:50 wtorek, 23 października 2012 | linkuj Bo do pączków z pudrem trzeba mieć odpowiednie białe ubranie
| 19:50 poniedziałek, 22 października 2012 | linkuj Co do pogody to już nie długo, ostatnie dni takie ciepło. Nawet w ciągu dnia nie bd więcej niż 10 stopni za chwilę
| 19:24 poniedziałek, 22 października 2012 | linkuj Zobaczymy, na ile starczy chęci do szybszego kręcenia i to nie tylko na trasie dpd. Pogoda tymczasowo ku temu sprzyja, samopoczucie rowerowe także, więc korzystam.
| 16:52 poniedziałek, 22 października 2012 | linkuj To dobrze, że przypomniałeś sobie ten fakt. Oby na jak dłużej
| 16:46 poniedziałek, 22 października 2012 | linkuj Przypomniałem sobie, że mam 3 biegi z przodu ;) Ciekawe na jak długo ?
| 16:44 poniedziałek, 22 października 2012 | linkuj Coś tempo do pracy poprawiłeś widzę

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa gowdu