DPD w zimowym klimacie

d a n e    w y j a z d u 22.10 km 5.00 km teren 01:21 h Pr.śr.:16.37 km/h Pr.max:0.00 km/h Temperatura: HR max: (%) HR avg: (%) Podjazdy: m Kalorie: kcal Rower:Scott Apache '98
Poniedziałek, 3 grudnia 2012 | dodano: 03.12.2012

Pobudka o 4, przygotowania i wyjazd o godzinie 5 ... Jest ślisko, jadę zachowawczo, z dużą dawką ostrożności, parę razy koło jedzie sobie gdzie chce, ale udaje się sytuację opanować. Na parkingu pod pracą prawdziwa masakra, tam jechać się w ogóle nie da ; sam lód.

Pomimo pierwszego "ataku" zimy, mijam po drodze rano dość sporą liczbę rowerzystów, co w ubiegłych latach nie miało miejsca. Widać idziemy w dobrym kierunku ;)

Po pracy jeszcze wieczorem na pocztę.

| 10:47 piątek, 7 grudnia 2012 | linkuj Może będzie więcej chętnych :)
MonsteR
| 10:37 piątek, 7 grudnia 2012 | linkuj Co do większej liczby "zimowych" rowerzystów to masz rację przybywa ich coraz więcej :D Jak mieszkałem w Bielsku to na początku sam w zimę przyjeżdżałem na rowerze ale z roku na rok coraz więcej nas było :) Ostatnio nawet byłem odebrać paczki dla dzieciaków i powiem że byłem w szoku jak zobaczyłem ilość rowerów w firmie
[b]Amiga[b] zaczynam już gospodarować czas na weekend :P
| 10:28 piątek, 7 grudnia 2012 | linkuj MonsteR czemu nie :) Myślę że ze 2-3 godziny jestem w stanie wygospodarować w sobotę i/lub niedzielę :)
MonsteR
| 10:22 piątek, 7 grudnia 2012 | linkuj Zima też jest odpowiednią porą na rower :) Wystarczy dobrze się ubrać. Teraz pogoda jest świetna tzn. przez lekki mrozik śnieg się tak szybko nie roztapia i całkiem fajnie się jeżdzi. Ja jeżdżę przez cały rok na rowerze jeśli tylko mam czas i okazję ;D
* Amiga to co w weekend może mały test nowych opon?
| 09:03 piątek, 7 grudnia 2012 | linkuj Wczoraj kupiłem opony, ale nie z kolcami tylko z bardzo wysokim Bieznikiem - MAXXIS WET SCREAM 26x2.2 zobaczymy jak to się sprawdzi w zimie...
marchos
| 23:10 czwartek, 6 grudnia 2012 | linkuj Na problemy z trakcją na lodzie polecam kolcowane opony. Sam jeżdżę na takowych od ubiegłej zimy i ..... pełen wypas. Minionej zimy ani jednej gleby (dzięki kolcom) a wcześniej bywało różnie, czasem bardzo boleśnie i z przymusowymi przerwami w jeździe na wylizanie ran.
Ja używam Kenda Klondike 165 kolców- pełen wypas.
| 18:46 wtorek, 4 grudnia 2012 | linkuj Mój cel to 15000km. Już niedużo i nie odpuszczę... Wiele nam nie zostało :)
| 18:43 wtorek, 4 grudnia 2012 | linkuj Nie ma już lekko, ale jak mówisz, nie odpuszczam. W pracy stałem się obiektem podziwiania, bo jak można w taką pogodę, na rowerze jeździć. Odpowiedź na to pytanie, jest prosta ; wsiadasz i jedziesz ;) Tak myślę, aby dobić do 7 tysięcy, a dalej się zobaczy ...

Ty widzę także dalej twardo kręcisz :)
| 09:15 wtorek, 4 grudnia 2012 | linkuj Widze, że nei odpuszczasz... sezon jeszcze nie zamknięcy :)

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa serwo