Bagażówka - DPD

d a n e    w y j a z d u 18.40 km 4.00 km teren 01:04 h Pr.śr.:17.25 km/h Pr.max:0.00 km/h Temperatura: HR max: (%) HR avg: (%) Podjazdy: m Kalorie: kcal Rower:Scott Apache '98
Środa, 5 grudnia 2012 | dodano: 05.12.2012

Kolejny dzień zimowych zmagań ;) Z rana pogoda znowu idealna, drogi w miarę suche, po śniegu na nich, pozostało tylko wspomnienie. Sprawnie docieram do początku odcinka terenowego, który po wczorajszych opadach idealnie zasypany, śnieg nie ubity i nie jedzie się już tak pięknie. Najgorzej na singlu, który jednocześnie jest podjazdem ...

Idąc w kierunku bagażówki ;] W pracy otrzymaliśmy paczki dla dzieci, no i fajnie, ale nikt raczej nie pomyślał, o tym, że przemieszczam się rowerem i otrzymałem ładną kolejkę elektryczną, w jeszcze ładniejszym opakowaniu.

Tutaj jednak pojawia się mały problem, ponieważ to fajniste opakowanie ma wymiary około 1 metr na 50 cm i jak z tym jechać na rowerze ... 10 minut kombinowania, do plecaka nijak nie chciało wejść. Taśma w dłoń i pudło przyklejone do plecaka, ale na tyle wystawało, że nie dało się jechać w kasku :P

Żółwim tempem turlałem się do domu, a wagoniki podskakiwały na plecach ;)