d a n e    w y j a z d u 25.20 km 4.00 km teren 01:35 h Pr.śr.:15.92 km/h Pr.max:0.00 km/h Temperatura: HR max: (%) HR avg: (%) Podjazdy: m Kalorie: kcal Rower:Scott Apache '98
Wtorek, 5 lutego 2013 | dodano: 05.02.2013

DPD i powrót zupełnie inną drogą, niż zawsze. Pomimo chmur na niebie, zdecydowałem się pojechać na około, nie wiele nadłożyłem, a zawadziłem o Park Kościuszki, kawałek D3S ...

Trasa : Centrum - Załęże - Oś Witosa - Cho Batory - Oś Witosa - Załęska Hałda - Park Kościuszki - kawałek :P D3S - Oś Paderewskiego - Centrum - baza ;]

Wnioski po dwóch dniach jazdy ; siodełko do wymiany. Dobijało mnie już w ubiegłym sezonie, teraz to już przesada. Sztyca ciut niżej, bo kręgosłup boli.

| 08:44 piątek, 8 lutego 2013 | linkuj Mi rower po prostu sprawia przyjemność..., a to że czasami przeginam ;P
| 22:56 czwartek, 7 lutego 2013 | linkuj W ubiegłym roku, jakoś marzec, czy tam kwiecień ( bardziej ta druga opcja ). Teraz jakoś mam większe parcie na swoje zdrowie fizyczne ;)
| 07:59 czwartek, 7 lutego 2013 | linkuj Rewelacja :), w zeszłym roku wystartowałeś bardzo późno
| 22:07 środa, 6 lutego 2013 | linkuj Zaplanowałem sobie początek sezonu na luty, więc nie mogło być inaczej ;)
| 10:19 środa, 6 lutego 2013 | linkuj A jednak, pokusiłeś się na jazdę w zimie ;)

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa denap